قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در مقابل فتنه‌های فرقه‌ای
هیچ موضوعی نمی‌تواند بهانه‌ای برای هتک حرمت به حرم حضرت معصومه(س) باشد

بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در مقابل فتنه‌های فرقه‌ای

حوزه‌های علمیه ضمن حمایت و تشکر و قدردانی از ایستادگی مردم عزیز در برابر مشکلات و حمایت‌های عالمانه از نظام اسلامی و نیز اعلام حمایت از دستگاه‌های مسئول؛ درخواست برخورد قاطع با عوامل فتنه، مدعیان دروغین، تشیع انگلیسی و هنجار شکنان را دارد.

به گزارش شبکه اجتهاد، متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در مقابل فتنه‌های فرقه‌ای، به‌این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«…وَالْفِتْنَهُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ… بقره ۱۹۱ »

انقلاب اسلامی حرکت بزرگ و تاریخی ملت‌ایران در استمرار مبارزات ائمه معصومین(ع) و تلاش عالمان بزرگ برای اجرای حاکمیت دین خدا و اجرای احکام شریعت اسلام به رهبری بزرگ مرجع زمان و همراهی همه مراجع معظم تقلید و حوزه‌های مقدسه علمیه یکی از رخدادهای بی نظیر دوران معاصر است.

افتخار ما‌این است که ملت مؤمن و با بصیرت ما، حامی دین و قرآن است و در‌این راه عزیزان زیادی را خالصانه تقدیم نموده است و شجاعانه و عالمانه از مرز و بوم کشور و آرمانهای انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان لجوج و خونخوار‌ایستادگی نموده است.

نوای پر صلابت خمینی کبیر (رضوان الله تعالی علیه)‌این ابر مرد تاریخ در گوشمان طنین انداز است که ولایت فقیه را امتداد ولایت رسول الله صلوات الله علیه وآله و نظام ولایی را مترقی ترین نظام‌ها و حفظ آن را از اوجب واجبات می‌دانست و بر جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد تاکید داشت. آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کرد و در مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا فریاد برآورد: «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و اسرائیل غاصب را غده سرطانی خواند  و نقشه حکومت از نیل تا فرات را به همگان یادآور شد؛ ملت‌ها بیدار و مسلمانان در جهان عزتمند و گرایش به اسلام ناب محمدی صلی اله علیه و آله و سلم روز به روز در حال رشد است.

طبیعی است که پیروزی‌های شکوهمند به ویژه نابودی داعش به دست مدافعان حرم و حریم آل الله در منطقه و حمایت مقتدرانه جمهوری اسلامی؛  بر استعمارگران و دولت‌های سلطه گر غربی و دیگر جریان‌های وابسته، گران آمده لذا دست به هر گونه توطئه زده و علاوه بر جنگ‌های نظامی – اقتصادی و سیاسی به تحریک و فریب طیف‌های بی هویت با عناوین گوناگون سیاسی، فرقه‌ای و مذهبی اقدام نموده و آنان را علیه استقلال و اقتدار نظام اسلامی وادار به اقدامات خرابکارانه امنیتی یا غائله‌های فرقه‌ای و امثال آن می‌نمایند.

حمایت علنی آمریکا، صهیونیست و انگلیس و ثروتمندان غارتگر حاکم بر برخی کشورهای منطقه؛ ما را از اثبات وابستگی فتنه گران به سرویس‌های خارجی بی نیاز می‌سازد.

اعمال مشترک آشوبگران و فتنه گران و اختلاف افکنان بین شیعیان و اهل سنت در توهین به پرچم جمهوری اسلامی و اعلام حمایت دشمنان اسلام و ملت از آنها؛ جنایتی نیست که جریانها و شخصیتهای حامی آنان به راحتی بتوانند توجیهات فریبکارانه و مدیریت پیدا و ناپیدای استکبار جهانی از آنان را انکار نمایند.

پس از نشاندن اغتشاشگران بجای خود در دی ماه سال جاری توسط مردم غیور‌ایران و مقابله آرام و مظلوم نیروهای غیرتمند انتظامی با داعشی مسلکان فرقه‌ای که منجر به شهادت حافظان نظم و امنیت و به جا ماندن چندین جانباز و ده‌ها مجروح به نحو بسیار فجیع و تاسف برانگیز گردید و در ادامه‌این سناریوی طراحی شده؛ گروه‌های افراطی و مدعی ولایت و پیروان تشیع انگلیسی با تکثیر و توزیع سخنرانی از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای تحت امرشان که مشتمل بر افتراء و توهین به مرجعیت امام راحل عظیم الشان، هشت سال دفاع مقدس، ولایت فقیه و به سخره گرفتن خون شهدای عزیزمان می‌باشد و متعاقب هماهنگی استکبار و وهابیت افراطی و‌این گروه‌های انحرافی پیاده نظام آنها به پرچم مقدس جمهوری اسلامی و حریم سفارت، هتاکی و پس از انجام مامویت نمایشی با حمایت علنی دولت انگلیس آزاد شدند.

آری مردم عزیزمان به عمق کار فتنه گران آگاهند و می‌دانند سرچشمه‌این فتنه‌ها کجاست.

حوزه‌های علمیه ضمن حمایت و تشکر و قدردانی از‌ایستادگی مردم عزیز در برابر مشکلات و حمایت‌های عالمانه از نظام اسلامی و نیز اعلام حمایت از دستگاه‌های مسئول؛ درخواست برخورد قاطع با عوامل فتنه، مدعیان دروغین، تشیع انگلیسی و هنجار شکنان را دارد.

پرورش یافتگان مکتب امام صادق علیه السلام در حوزه‌های علمیه به عنوان چشم بیدار امام و امت و حافظان اسلام و قرآن با تمام وجود در مقابل دشمنان داخلی و خارجی‌ایستاده و اجازه نقض حریم ولایت و مقدسات نظام جمهوری اسلامی را به احدی از جیره خواران استعمار پیر نخواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics