قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / تقریر اصول «آیت‌الله وحید خراسانی» منتشر شد
تقریر اصول «آیت‌الله وحید خراسانی» منتشر شد

تازه‌های نشر؛

تقریر اصول «آیت‌الله وحید خراسانی» منتشر شد

دومین مجلد «تحف العقول فی علم الأصول» دربردارندۀ تقریرات خارج اصول حضرت آیت‌الله وحید خراسانی، به‌قلم استاد حاج شیخ علی کرباسی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، جلد دوم کتاب ارزشمند «تحف العقول فی علم الاصول» توسط انتشارات باقرالعلوم (علیه‌السلام) تحت اشراف موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت آیت‌الله وحید خراسانی به زیور طبع آراسته شد.

این کتاب به مباحثی از علم اصول پرداخته که آیت‌الله حاج شیخ حسین وحید خراسانی در مسجد اعظم قم تدریس نموده و توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ علی کرباسی به رشته تحریر در آمده است.

محتوای این کتاب فاخر متضمن مباحث اصولی متاخرین و معاصرین از نظرات علمای گرانقدر همچون شیخ انصاری، محقق خراسانی و … (قدس سرهم) است که این تقریر برحسب تقریظ معظم‌له مورد تایید می‌باشد و با بیانی سلیس و اسلوبی سهل در اختیار علاقمندان و طلاب علوم دینی قرار گرفته است.

شایان توجه است، استاد کرباسی از قدیمی‌ترین شاگردان آیت‌الله وحید خراسانی و از اعضای دفتر ایشان بوده و تقریر او با تقریظ استاد به طبع رسیده است و پیش از این، مباحث اصول این مرجع عالی‌قدر از سوی اساتید سید علی میلانی، شیخ محمدرضا فرهنگ (انصاری) و شیخ نزار آل‌سنبل منتشر شده بود که آیت‌الله وحید تنها بر تقریر اخیر تقریظ نگاشته بود.

علاقه‌مندان برای تهیه اثر می‌توانند به قم، بلوار معلم، مجتمع ناشران، طبقه B، واحد ۴۴، فروشگاه انتشارات مدرسه باقرالعلوم علیه‌السلام مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۷۴۴۹۸۸ – ۰۲۵۳۷۷۳۳۴۱۳ تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics