قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / ثبت‌نام درس جدید «الفائق فی الاصول»
ثبت‌نام درس جدید «الفائق فی الاصول»

فراخوان؛

ثبت‌نام درس جدید «الفائق فی الاصول»

دفتر فقه معاصر متشکل از اساتید با تجربه و شناخته شده دروس خارج، یکی از برنامه‌های خود را تألیف کتب جدید فقهی و اصولی برای تدریس در دروس سطح و خارج قرار داد.

به گزارش شبکه اجتهاد، دفتر فقه معاصر متشکل از اساتید با تجربه و شناخته شده دروس خارج آیات و حجج‌اسلام شب زنده دار، شهیدی، شوپایی، عندلیب، قائینی و مدرسی یزدی است که تحت اشراف مدیریت حوزه‌ علمیه قم از سال ۱۳۹۵ یکی از برنامه‌های خود را تالیف کتب جدید فقهی و اصولی برای تدریس در دروس سطح و خارج قرار داد.

کلیه طلابی که پایه ۸ خود را به پایان رسانده یا درس خارج شرکت می‌کنند می‌توانند در این درس شرکت نموده و از امتیازات آن بهره مند گردند؛ تنها آن دسته دروس از «الفائق» از امتیازات زیر بهره‌مند می‌گردند که استاد مربوطه در سامانه اساتید آموزش مجاز به تدریس درس کفایه یا درس خارج فقه و اصول باشد.

طلاب پایه ۹ و ۱۰ که در درس «الفائق» شرکت کرده و در دو امتحان کتبی آن قبول شوند به اختیار خود می‌توانند از امتحان شفاهی پایه ۱۰ کفایه معاف گشته و نمره الفائق ایشان برای آن امتحان شفاهی منظور می‌گردد.

طلاب جهت ثبت نام در دروس الفائق از لینک زیر وارد پیشخوان نجاح شوند و سپس از قسمت ثبت نام (http://dashboard.ismc.ir/) درس الفائق اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics