قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / جلسه هیأت مشورتی نشست دوره‌ای اساتید
جلسه هیأت مشورتی نشست دوره‌ای اساتید

گزارش تصویری؛

جلسه هیأت مشورتی نشست دوره‌ای اساتید

شبکه اجتهاد: جلسه هیأت مشورتی نشست دوره‌ای اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم چندی قبل در مدرسه مرحوم آیت‌الله العظمی گلپایگانی برگزار شد. در ابتدای این جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، استاد حسینی آملی پس از خوش آمدگویی به اساتید محترم و تبیین موضوع جلسه، گزارشی از عملکرد نشست دوره‌ای اساتید ارائه کرد.

بر اساس این گزارش، این جلسه با موضوع «بررسی آسیب بی اعتمادی به کتب درسی و کمبود انگیزه تحصیل در طلاب» و همچنین «انتخاب اعضای دبیرخانه» برای دوره جدید برگزار شد.

سپس استاد علیدوست در خصوص موضوع جلسه مطالبی را بیان نمود. همچنین در این جلسه اساتید حجج‌الاسلام والمسلمین جزایری، احمدی، خزائلی، نائینی، هادوی و غرویان نکاتی در خصوص موضوع جلسه ارائه کردند.

در پایان جلسه نیز رأی گیری برای انتخاب اعضای دبیرخانه نشست انجام شد. در این جلسه به ترتیب اساتید سید مفیدالدین حسینی، محمدرضا منوچهری نائینی، محمدحسین قاضی‌زاده، سید جواد شیخ الاسلامی و سید محمد واعظ موسوی به عنوان اعضای اصلی و اساتید سید حسین امامی و حسین وحیدپور به عنوان اعضای علی‌البدل دبیرخانه نشست دوره‌ای اساتید انتخاب شدند.

گفتنی است، رویه دبیرخانه نشست دوره‌ای اساتید بر این است که اعضای اصلی از اعضای علی البدل برای شرکت در جلسات دعوت می‌کنند و همه هفت نفر اعضا حق رای دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics