قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / حمایت از کالای ایرانی جز با برخورد با کالای قاچاق محقق نمی‌شود
توصیه آیت‌الله سبحانی در مورد شیوع بیماری کرونا

آیت‌الله سبحانی:

حمایت از کالای ایرانی جز با برخورد با کالای قاچاق محقق نمی‌شود

آیت‌الله جعفر سبحانی اظهار داشت: باید در سال جدید برخورد با قاچاق کالا با جدیت دنبال شود، چراکه ورود کالای خارجی در حال ضربه زدن به اقتصاد و اشتغال کشور است.

به گزارش شبکه اجتهاد، آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی که در دفتر ایشان برگزار شد، با اشاره به نام‌گذاری شعار سال اظهار داشت: باید در سال جدید برخورد با قاچاق کالا با جدیت دنبال شود، چراکه ورود کالای خارجی در حال ضربه زدن به اقتصاد و اشتغال کشور است.

وی با تأکید بر اینکه حمایت از کالای ایرانی جز با برخورد با کالای قاچاق محقق نمی‌شود، ابراز کرد: اقداماتی تاکنون در این زمینه انجام شده است ولی متأسفانه توفیق مناسبی در این زمینه نداشته‌ایم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم تصریح کرد: افراد بسیاری در این ایام اندک با خودروهای غیراستاندارد و با وجود برخی رانندگانی که قوانین را رعایت نمی‌کنند به جاده‌ها و مسافرت می‌روند که با وجود این حجم تردد بروز حوادث طبیعی است.

آیت‌الله سبحانی با بیان اینکه باید از سفرهای غیرضروری در ایام نوروز و در جاده‌های کشور خودداری شود، عنوان کرد: باید صله‌رحم در ایام تعطیلات نوروز بین مردم فرهنگ‌سازی شود.

استاد برجسته حوزه علمیه با انتقاد از وضعیت فعلی فضای مجازی خاطرنشان کرد: باید درباره وضعیت فضای مجازی تدابیر لازم صورت گیرد، چراکه فضای مجازی اخلاق جوانان و جامعه را هدف گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics