قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / «حمزه واقعی» سردبیر ارشد شبکه بین‌المللی اجتهاد شد
«حمزه واقعی» سردبیر ارشد شبکه بین‌المللی اجتهاد شد

صبح امروز و طی مراسمی

«حمزه واقعی» سردبیر ارشد شبکه بین‌المللی اجتهاد شد

حمزه واقعی، مدیر مرکز ملی پاسخگویی خراسان رضوی و رئیس مرکز فرهنگی پژوهشی شهید هاشمی نژاد، ظهر امروز طی حکمی به سردبیری ارشد شبکه بین‌المللی اجتهاد منصوب شد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، مراسم معارفه سردبیر ارشد شبکه بین‌المللی اجتهاد، ظهر امروز با حضور مدیران کل، اساتید٬ فضلای حوزه علمیه و اصحاب رسانه در مشهد برگزار شد.

واقعی در این مراسم از رویکرد‌های اصلی شبکه بین‌المللی اجتهاد سخن گفت و بر توسعه، حضور زمان‌مند، شتاب رسانه‌ای و انضباط فکری تأکید کرد.

بنابراین گزارش، در ادامه مراسم، اعضای شورای سردبیری «شبکه بین‌المللی اجتهاد» در جمع اساتید، فضلای حوزه و اصحاب رسانه مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی‌ است؛ شبکه اجتهاد، پایگاه تخصصی اطلاعات و اخبار فقه اسلامی است که در سه نسخه فارسی، عربی و انگلیسی به ساماندهی و جریان‌سازی علمی و اجتماعی در عرصه فقه و علوم وابسته در گستره جهانی می‌پردازد.

تبیین ظرفیت و ابعاد فقه اهل‌بیت(ع) برای پاسخگویی به نیازهای نظام، جامعه اسلامی و جهان معاصر و تقویت هم‌افزایی، جریان‌سازی و مسلط سازی گفتمان «نوآمد- نیازمحور»، «مقارن- بین‌رشته‌ای» و «جهانی – فرامذهبی» در آموزش‌ها و پژوهش‌های فقه اسلامی از اهداف شبکه بین‌المللی اجتهاد به شمار می‌رود.

گزارش تفصیلی این مراسم به‌زودی در «شبکه اجتهاد» منعکس می‌گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics