قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / درآمدی بر فقه اجتماعی
درآمدی بر فقه اجتماعی

تازه‌های نشر؛

درآمدی بر فقه اجتماعی

کتاب «درآمدی بر فقه اجتماعی» اثر حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدباقر ربانی، مدیر گروه فقه اجتماعی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) به زیور طبع آراسته شد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، «درآمدی بر فقه اجتماعی» در دو فصل «کلیات فقه اجتماعی» و «تعامل فقه و جامعه» به قلم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدباقر ربانی و همکاران در ۲۷۸ صفحه به‌تازگی از سوی انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) چاپ و منتشر شد.

این اثر با همکاری اساتید آقایان: ابراهیمی پور، مقدم، ضمیری، غفاری فر و محمد صادق ربانی در دو فصل، شامل «کلیات فقه اجتماعی» و «تعامل فقه و جامعه» مکتوب شده است.

کتاب «درآمدی بر فقه اجتماعی» در فصل اول: «کلیات فقه اجتماعی» به مباحثی چون: «جایگاه دانش فقه در طبقه بندی علوم»، «مبانی علم فقه»، «چیستی فقه اجتماعی»، روش شناسی فقه اجتماعی» و در فصل دوم: «تعامل فقه و جامعه» به مباحثی از جمله: «فقه و زمینه‌های اجتماعی»، «فقه و فهم اجتماعی»، «تفقه با رویکرد اجتماعی همراه با تعبد به نصوص دینی»، «کارکردهای فقه اجتماعی» و «بایسته‌های توسعه فقه اجتماعی»؛ می‌پردازد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب، با دفتر فروش قم، واقع در میدان معلم، مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) مراجعه و یا با شماره ۳۷۷۴۹۴۹۴ – ۳۷۸۳۲۳۰۳ تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics