قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / درخواست اعلام روز جهانی دعا برای رفع ویروس کرونا
درخواست اعلام روز جهانی دعا برای رفع ویروس کرونا

احمد مبلغی، عضو شورای ادیان سازمان ملل خواستار شد؛

درخواست اعلام روز جهانی دعا برای رفع ویروس کرونا

پیشنهاد می‌کنم که شورای ادیان سازمان ملل، یک روز را به عنوان روز جهانی دعا در پیشگاه خداوند برای درخواست برطرف شدن و به پایان آمدن این بیماری جهانی اعلام کند.

به گزارش شبکه اجتهاد، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مبلغی که در آخرین اجلاس شورای ادیان سازمان بین الملل – که چند ماه پیش در آلمان برگزار شد- به عنوان عضو این شورا برگزیده شد، در نامه‌ای به دبیر کل این شورا خواستار آن شد که در شرائط مشکل جهانی کرونا یک روز تحت عنوان “روز جهانی دعا و تضرع اتباع ادیان” اعلام گردد.

بر اساس این گزارش: وی این درخواست را در نامه‌ای خطاب به پروفسور عزت کرم دبیر کل سازمان جهانی رهبران دینی سازمان ملل متحد، اعلام نمود.

وی در این نامه خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنم که شورای ادیان سازمان ملل، یک روز را به عنوان روز جهانی دعا در پیشگاه خداوند برای درخواست برطرف شدن و به پایان آمدن این بیماری جهانی اعلام کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری و استاد حوزه علمسه قم در این نامه اظهار داشت: در این روز همه اتباع ادیان مختلف در پیشگاه خداوند دعا و تضرع کنند.

وی افزود: این عمل، از یک طرف جلوه خوبی از حضور یکپارچه و خاشعانه خانواده خداوند را در پیشگاه پروردگارشان به نمایش می‌گذارد و از طرف دیگر جلوه خوبی از نزدیکی و همگرایی ادیان را تجسم می‌بخشد و از سوی سوم زمینه نزول رحمت الهی را به بندگانش در این شرایط مشکل جهانی انسانی نزدیک می‌کند./ حج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics