قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / در رادیو اقتصاد صورت می‌گیرد؛ بیان نکات فقهی درباره پیش فروش
احکام مالی اسلام و پاسخ به ۸ شبهه

در رادیو اقتصاد صورت می‌گیرد؛ بیان نکات فقهی درباره پیش فروش

 

آقایی، دکترای حقوق و شریعت و استاد دانشگاه به همراه مجیدرضا عرب احمدی، کارشناس حقوقی در برنامه امروز «عیار» در ادامه سلسله مباحث اقسام بیع در فقه اسلامی گفت و گویی در رابطه با موضوع پیش فروش و شرایط آن خواهند داشت.

رادیو اقتصاد امروز در برنامه «عیار»، به بررسی نکات فقهی درباره پیش‌فروش می‌پردازد. برنامه «عیار» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه کنندگی سهیلا کَسی خان شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۲:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز از رادیو اقتصاد پخش می شود.

کاهش نرخ سود با توافق مدیران بانک ها
رادیو اقتصاد همچنین امشب در برنامه «بانکداری»، به موضوع کاهش نرخ سود با توافق مدیران بانک ها خواهد پرداخت.

براساس این گزارش ایمان اسلامیان، کارشناس ارشد بانک به همراه ذاکری، مدیر بازاریابی یکی از بانک ها در برنامه فردا راجع به کاهش نرخ سود با توافق مدیران بانک های دولتی و خصوصی گفت و گو خواهند کرد.

تاثیرگذاری کاهش نرخ سود بر گردش سرمایه و نیز بررسی میزان تاثیر نرخ سود برای برخورداری از نظام متعالی بانکی از جمله محورهای موضوعی این برنامه خواهند بود.

این برنامه کاری از گروه صنعت و بازرگانی رادیو اقتصاد، به تهیه کنندگی اعظم السادات جعفرآبادی یکشنبه ساعت ۲۱:۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

گفتنی است برنامه «بانکداری» به طرح مباحث مربوط به بانکداری و نظام پولی و بانکی کشور با رویکرد تقویت از طریق تجزیه و تحلیل وضع موجود و تبیین وضع مطلوب و ایجاد رضایتمندی مشتری می پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics