قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / رئیس آکادمی فقه اسلامی هند خواستار تحریم محصولات اسرائیلی شد
رئیس آکادمی فقه اسلامی هند خواستار تحریم محصولات اسرائیلی شد

رئیس آکادمی فقه اسلامی هند خواستار تحریم محصولات اسرائیلی شد

خالد سیف الله رحمانی دبیر کل آکادمی فقه اسلامی هند با غاصب خواندن رژیم صهیونیستی از مسلمانان خواست تولیدات و محصولات اسرائیلی را تحریم کنند.

به گزارش شبکه اجتهاد، خالد سیف الله رحمانی دبیر کل آکادمی فقه اسلامی هند با غاصب خواندن رژیم صهیونیستی از مسلمانان خواست تولیدات و محصولات اسرائیلی را تحریم کنند.

وی که هم چنین سخنگوی هیئت احکام شخصیه مسلمانان هند است، عدم خرید و تحریم محصولات اسرائیلی را کم ترین وظیفه هر مسلمان در واکنش به جنایات این رژیم و حمایت از مردم فلسطین دانست.

خالد سیف الله رحمانی در سخنان خود با اشاره به عظمت بیت المقدس قبله اول مسلمین در دین اسلام به تبیین تاریخچه اشغال آن توسط یهودیان پرداخت و آمریکا را حامی این رژیم نامشروع دانست که هم اکنون با انتقال سفارت خود به بیت المقدس، در دشمنی با مسلمانان سنگ تمام گذاشته است.

وی بی تفاوتی بسیاری از کشورهای اسلامی بویژه کشورهای عرب منطقه را مایه تاسف دانست و گفت: تمام کشورهای اسلامی می‌بایست در مقابل این جنایات روابط دیپلماتیک خود را با آمریکا و اسرائیل قطع می‌کردند ولی متاسفانه چنین نشد.

دبیر کل آکادمی فقه اسلامی هند در پایان از مسلمانان خواست به صورت جدی تولیدات رژیم غاصب اسرائیل را تحریم نموده، ضمن ارسال نامه های الکترونیکی به سفارت های آمریکا و اسرائیل، اعتراض شدید خود را منعکس نمایند. حوزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics