قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / «رجال آسان» کتاب شد
«رجال آسان» کتاب شد

تازه‌‌های نشر؛

«رجال آسان» کتاب شد

کتاب «رجال آسان» با هدف معرفی دانش رجال به زبان ساده در سیزده فصل تدوین یافته و به تمام زوایای این دانش مهم پرداخته است.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، کتاب «رجال آسان» تألیف حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی غلامعلی (عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و حدیث) و دکتر ناصر حیدرزاده (دانش‌آموخته دکتری علوم قرآن و حدیث) می‌باشد.

کتاب «رجال آسان» یک اثر کاملا ساده و روان برای نوآموزان در قلمرو علوم حدیث است که با هدف معرفی دانش رجال به زبان ساده در سیزده فصل تدوین شده به تمام زوایای این دانش مهم پرداخته است.

مخاطبان اثر با مطالعه آن با «تاریخچه علم رجال»، «تعاریف»، «منابع مهم رجالی»، «سبک‌‌ها کتاب‌‌های رجالی» و «اصطلاحات خاص رجالی» و… آشنا می‌گردند.

آنچه کتاب حاضر را از سایر آثار همگن ممتاز می‌سازد، پردازش همه مباحث مهم رجالی از تعریف‌‌ها تا سند شناسی با بیانی مختصر و ساده، ولی عمیق و به دور از ساحت علمی اختلاف‌‌های علمی است.

چاپ اول کتاب «رجال آسان» در ۱۷۸ صفحه از سوی انتشارات حوزه علمیه خراسان به زیور طبع آراسته شده و به قیمت ۸۰ هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

یادآوری می‌شود، اثر حاضر در حاشیه بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان رونمایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics