قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / «روش‌های کشف ملاک» و «الگوریتم اجتهاد» در پنجمین کارگاه آموزشی و پژوهشی«فلسفه علم اصول»
«روش‌های کشف ملاک» و «الگوریتم اجتهاد» در پنجمین کارگاه آموزشی و پژوهشی«فلسفه علم اصول»

در مشهد برگزار می‌شود؛

«روش‌های کشف ملاک» و «الگوریتم اجتهاد» در پنجمین کارگاه آموزشی و پژوهشی«فلسفه علم اصول»

پنجمین کارگاه آموزشی و پژوهشی«فلسفه علم اصول» ویژه اساتید و طلاب سطح سه و چهار حوزه و اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه، در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، پنجمین کارگاه آموزشی و پژوهشی«فلسفه علم اصول» ویژه اساتید و طلاب سطح سه و چهار حوزه علمیه و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه به همّت مرکز تخصصی آخوند خراسانی(ره) و گروه پژوهشی فقه کاربردی پژوهشکده اسلام تمدّنی برگزار می‌گردد.

در این کارگاه دو روزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسنعلی علی‌اکبریان، استاد سطح خارج حوزه علمیه قم و مدیرگروه فلسفه و حقوق اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به تببین مبحث «روش‌های کشف ملاک» می‌پردازد.

همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحمید واسطی، استاد سطوح عالی فقه و اصول حوزه علمیه مشهد و عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به تشریح موضوع «الگوریتم اجتهاد» خواهد پرداخت.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۷ و ۱۸ بهمن‌ماه ۹۷ برگزار خواهد شد، می‌توانند طی روزهای ۱۰ تا ۱۵ بهمن‌ماه ثبت نام به عمل آورند. ضمناً با توجه به محدودیت تعداد شرکت کنندگان (حداکثر ۴۰نفر)، اولویت با افرادی است که زودتر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

لازم به ذکر است، در پایان دوره به افراد شرکت کننده، گواهی حضور اعطا خواهد شد.

برای ثبت نام کلیک کنید.

ثبت نام پنجمین کارگاه آموزشی و پژوهشی«فلسفه علم اصول»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics