قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / سامانه ثبت درس اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم فعال شد
اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم می‌توانند با مراجعه به پیشخوان «سامانه اساتید سطوح عالی» نسبت به ثبت دروس خود اقدام نمایند.

فراخوان؛

سامانه ثبت درس اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم فعال شد

اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم می‌توانند با مراجعه به پیشخوان «سامانه اساتید سطوح عالی» نسبت به ثبت دروس خود اقدام نمایند.

به گزارش شبکه اجتهاد، سامانه ثبت درس اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم از تاریخ یک شنبه، پنجم شهریورماه فعال گردیده و اساتید محترم می‌توانند با مراجعه به پیشخوان «سامانه اساتید سطوح عالی» نسبت به ثبت دروس خود اقدام نمایند.

بر اساس این گزارش، اساتید محترم قبل از انتخاب درس نکات زیر را ملاحظه نمایند:

۱. در سامانه کلیه دروس مصوب، اعم از نیم سال اول و نیم سال دوم ارائه گردیده و قابل انتخاب می‌باشد و با توجه به اینکه سامانه انتخاب درس اساتید تنها یک بار از تاریخ ( ۱۴۰۲/۶/۵ تا ۱۴۰۲/۶/۲۰) فعال می‌باشد لازم است اساتید محترم کلیه دروس سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خود را در زمان مذکور انتخاب نمایند.

۲. با توجه به اینکه ارائه هر گونه خدمات به طلاب اعم از آموزشی، نظام وظیفه، کمک هزینه تحصیلی و … ، منوط به انتخاب درس در سامانه نجاح و حضور مستمر در کلاس درس می‌باشد، لازم است اساتید محترم (اساتید سطوح عالی و خارج) نسبت به ثبت دروس خود در سامانه نجاح اقدام نمایند.

۳. اساتید محترم می‌توانند جهت تدریس، علاوه بر برنامه آموزشی جاری حوزه‌های علمیه (مصوبه ۱۶۴۹ شورای عالی حوزه‌های علمیه)، طرح قدیم سطوح عالی باکد ۵۳۰ و طرح سابق سطوح عالی با کد ۵۳۱ را نیز طبق جداول و منابع مربوطه انتخاب نمایند.

۴. تلاش شده است اساتید محترم بدون نیاز به مراجعه حضوری به راحتی بتوانند دروس مورد نظر خود را انتخاب نمایند؛ لذا در صورت نیاز به راهنمایی، امکان ارسال پیام از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۱۹۲۵۲۱۹۱۲ و دریافت راهنمایی در اسرع وقت و یا تماس در ساعات اداری با شماره ثابت ۱۹۹۵ ۳۲۱۹ ۰۲۵-۰۲۵۳۲۱۹۱۹۶۴ فراهم گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics