قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / سایت «مشاور فیلم» با هدف ساماندهی مشاوران فیلم و سریال دینی افتتاح شد
سایت «مشاور فیلم» افتتاح شد

سایت «مشاور فیلم» با هدف ساماندهی مشاوران فیلم و سریال دینی افتتاح شد

در دومین نشست تخصصی مشاوران مذهبی فیلم و سریال که به همت اداره اطلاع رسانی و فعالیت‌های رسانه معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد از سایت مشاور رونمایی گردید.

به گزارش شبکه اجهاد، در دومین نشست تخصصی مشاوران مذهبی فیلم و سریال که به همت اداره اطلاع رسانی و فعالیت‌های رسانه اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از سایت مشاور رونمایی شد.

در این نشست که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، دکتر ابوالقاسم اسدی زاده و مشاوران مذهبی فیلم و سریال تشکیل شده بود، اباذر جعفری، رئیس اداره اطلاع رسانی و تبلیغ نوین معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به معرفی سایت مشاور فیلم و امکانات آن پرداخت و گفت: در این سایت امکانات متنوعی گنجانده شده است که البته قابل گسترش نیز می‌باشد، که ایجاد پروفایلی برای هر یک از مشاوران مذهبی و معرفی اجمالی آنها، امکان بارگذاری آثار مکتوب، تصاویر و فیلم‌های مشاوران مذهبی فیلم و سریال، انتشار اخبار مربوط به این عرصه و ایجاد ارتباط بین مشاوران و تولید کنندگان آثار با ایجاد امکان درخواست مشاوره از طرف تولید کنندگان به صورت آنلاین و آفلاین از جمله ظرفیت‌ها و امکانات سایت مشاور فیلم می‌باشد.

او هدف از راه اندازی این سایت را شناسایی، ساماندهی و معرفی مشاوران مذهبی فیلم و سریال در کشور به منظور ارتقای کیفیت تولیدات رسانه‌ای عنوان نمود.

معرفی مشاوران در این سایت در دو بخش انجام می‌شود، که تا به حال ۲۵ مشاور به عنوان مشاور مذهبی فیلم و سریال و ۳۶ مشاور به عنوان مشاور فیلم کوتاه شناسایی و اطلاعاتشان در این سایت بارگذاری شده است.

لازم به ذکر است، سایت مشاور فیلم هم اکنون به نشانی www.moshaverfilm.ir  در دسترس می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics