قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / شایعه ابتلای آیت‌الله شبیری زنجانی به کرونا تکذیب شد
شایعه ابتلای آیت‌الله شبیری زنجانی به کرونا تکذیب شد

از سوی دفتر معظم‌له؛

شایعه ابتلای آیت‌الله شبیری زنجانی به کرونا تکذیب شد

رئیس دفتر آیت‌الله شبیری زنجانی، اعمال قرنطینه برای این مرجع تقلید و دفتر ایشان را به خاطر بیماری کرونا تکذیب کرد و گفت: حال این مرجع تقلید خوب است و در منزل در حال استراحت هستند.

به گزارش شبکه اجتهاد، شایعات مربوط به ورود آیت‌الله سیدموسی شبیری زنجانی از مراجع تقلید و اعضای دفتر ایشان در قرنطینه در چارچوب اقدامات پیشگیرانه و احتیاطی بیماری کرونا نادرست است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا باباخانی، رئیس دفتر آیت‌الله شبیری زنجانی، اعمال قرنطینه برای این مرجع تقلید و دفتر ایشان را به خاطر بیماری کرونا تکذیب کرد و گفت: حال این مرجع تقلید خوب است و در منزل در حال استراحت هستند.

باباخانی همچنین در خصوص فوت یکی از اعضای دفتر در روزهای اخیر و ارتباط دادن آن با بیماری کرونا گفت: آقای فاضلی مسئول مالی دفتر از دو هفته قبل بیمار بودند، ایشان سابقه بیماری دیابت داشتند و فوت معلوم نیست به دلیل سرماخوردگی، آنفولانزا و یا کرونا باشد، ولی سابقه بیماری داشتند.

وی قرنطینه دفتر را نیز رد کرد و گفت: در دفتر آیت‌الله شبیری زنجانی به دلیل رعایت مسائل بهداشتی روزانه دو نفر حضور دارند و حال آیت‌الله شبیری زنجانی هم خوب بوده و به بیماری کرونا مبتلا نشده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics