قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / شماره جدید فصلنامه «اقتصاد اسلامی» منتشرشد

شماره جدید فصلنامه «اقتصاد اسلامی» منتشرشد

 

پنجاه‌و‌ششمین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی «اقتصاد اسلامی» از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شد.

به گزارش شبکه اجتهاد، شماره ۵۶ فصلنامه «اقتصاد اسلامی» حاوی مقالاتی با عناوین «بررسی ظرفیت‌های نوآورانه عقدهای اسلامی و نقش آن در رشد اقتصادی» به قلم محمدعلی ابوترابی، هدی زنده‌دل شهرنوی و نسرین رضایی‌مقدم، «سنجش اثر مذهب بر رفتار مصرف‌کننده (مطالعه موردی زنان متأهل اصفهان)» اثر داود صافی دستجردی و محمدنقی نظرپور و «اعتبارهای بانکی، ابزاری برای تبدیل سرمایه اجتماعی به سرمایه نقدی» نوشته حسن سبحانی و محمد جعفری‌نژاد است.

«تحلیل نظری آثار مالیات تورمی بر عدالت اقتصادی» به قلم نصرالله خلیلی تیرتاشی، «تحلیل مقایسه‌ای غرر براساس نظریه بازی‌ها و نظریه قراردادها» اثر مرتضی درخشان و محمد واعظ برزانی و «بررسی عملکرد ایران در بازارهای اخلاقی» نوشته تقی ابراهیمی سالاری و هادی اسماعیل‌پور مقدم، دیگر مقالات شماره جدید این نشریه هستند.

یادآور می‌شود، فصلنامه «اقتصاد اسلامی» با صاحب امتیازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و سردبیری عباس عرب‌مازار منتشر می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای تهیه این فصلنامه به سایت انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی http://poiict.org/category/eqtesad_islami مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics