قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی حرام و خیانت بزرگ به مقدسات اسلامی است
عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی حرام و خیانت بزرگ به مقدسات اسلامی است

بیانیه مشترک علمای یمن، عراق، فلسطین، لبنان و سوریه:

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی حرام و خیانت بزرگ به مقدسات اسلامی است

هیئت علمای کشورهای یمن، عراق، فلسطین، لبنان و سوریه در بیانیه مشترکی، هر گونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را حرام و نسبت به آزادسازی مقدسات اسلامی دعوت کردند.

به گزارش شبکه اجتهاد، علمای مسلمان در بیانیه مشترک خود تاکید کردند: مسجدالاقصی و قضیه فلسطین، قضیه مرکزی امت اسلامی است و به فلسطینیان و کشورهای عربی اختصاص ندارد بلکه به همه مسلمانان مربوط می شود.

علمای مذکور تاکید کردند که آزادسازی مسجدالاقصی و فلسطین از دست رژیم صهیونیستی از واجبترین واجبات برای ملت های اسلامی و عربی است.

این علما در بیانیه خود ضمن تاکید بر حرام بودن عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، عنوان کردند: هرگونه عادی سازی روابط با این رژیم، خیانت بزرگ به مقدسات و حقوق امت اسلامی و خیانت به خون شهدایی است که برای بازپس گیری حقوق از دست رفته، فداکاری کردند.

بیانیه مذکور آورده است که در عصر حاضر مسجدالاقصی و قضیه فلسطین معیار تمایز حق از باطل، مومن از منافق و آزاده از برده است.

علمای اسلامی با رد کامل توطئه های رژیم های حاکم علیه جهان عربی و اسلامی بیان کردند: عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس خلاف شریعت خاتم الانبیاء و المرسلین و متون صریح کتاب خدا و سنت رسول الله بوده و اشتباه بزرگی است که ننگ آن تا ابدالدهر باقی خواهد ماند.

این علما تاکید کردند: مقاومت تنها گزینه آزادسازی کامل خاک فلسطین از لوث یهودیان و رهایی مقدسات اسلامی از هژمونی مزدوران آمریکا و اسرائیل است. شفقنا لبنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics