قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / فراخوان سومین همایش ملی کتاب سال بانوان
فراخوان سومین همایش ملی کتاب سال بانوان

فراخوان سومین همایش ملی کتاب سال بانوان

همایش ملی کتاب سال بانوان به همت جامعهالزهرا و برخی دیگر از مراکز حوزوی و علمی برگزار می‌شود. محور ویژه این همایش، آثار منتشرشده (بانوان و آقایان) با موضوع زن و خانواده است.

به گزارش شبکه اجتهاد، شرایط آثار ارسال شده به دبیرخانه این همایش عبارت است از: ۱. آثار منتشرشده بانوان اعم از تألیف، ترجمه و تصحیح در عرصه علوم انسانی- اسلامی؛ ۲. مقالات علمی- پژوهشی منتشرشده بانوان در عرصه علوم انسانی- اسلامی؛ ۳. رساله‌های دفاع‌شده سطح ۴ و دکتری بانوان در عرصه علوم انسانی- اسلامی.

موضوعات آثار شامل موارد «تفسیر و علوم قرآن، علوم حدیث، منطق، فلسفه و کلام، اخلاق و عرفان، تاریخ، سیره و تراجم، فقه و حقوق، اصول فقه و روش‌شناسی سایر علوم، ادبیات و هنر، علوم تربیتی و روان شناسی، جامعه‌شناسی و علوم اجتماعی، کلیات و مراجع، ادیان و مذاهب، اقتصاد اسلامی، مهدویت، مدیریت و آینده پژوهی» می‌شود.

روش ارسال آثار: ۱. تکمیل فرم ثبت نام از طریق سایت یا مراجعه حضوری به دبیرخانه همایش ۲. ارسال دو نسخه از اثر به دبیرخانه همایش

گفتنی است، ارائه نسخه زبان اصلی اثر یا فایل PDF برای کتاب های ترجمه شده ضروری است و مهلت ارسال آثار تا  پایان مهرماه ۱۴۰۰ تمدید شده است.

شایان ذکر است، علاوه بر جامعهالزهرا، مراکزی همچون جامعهالمصطفی، مرکز مدیریت حوزه های علمیه، دانشگاه فرهنگیان استان قم، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و برخی دیگر از مراکز علمی و حوزوی در برگزاری این همایش مشارکت دارند.

سایت همایش: www.ketabebanovan.ir

پست الکترونیکی: info@ketabebanovan.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics