قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / فراخوان مقاله همایش ملی بررسی جریان‌های سلفی- تکفیری
همایش ملی بررسی جریان‌های سلفی

فراخوان مقاله همایش ملی بررسی جریان‌های سلفی- تکفیری

همایش ملی «بررسی جریان‌های سلفی – تکفیری؛ پیامدها، روندها، ریشه‌ها» در هشت محور از جمله فقهی و حقوقی اعلام فراخوان مقاله کرد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، دانشکده علوم سیاسی دانشگاه آیت‌الله بروجردی (ره) با تلاش و مساعدت جمعی از صاحب‌نظران و پژوهشگران همایش ملی «بررسی جریان‌های سلفی – تکفیری» را در ۲۷ مهر ۱۳۹۵ برگزار می‌نماید.

بنابراین گزارش، دبیرخانه همایش از همه متخصصان و پژوهشگران فعال در عرصه پژوهش در علوم اجتماعی دعوت می‌کند که با ارائه آثار پژوهشی ارزشمند خود در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این همایش یاری رسانند.

فراخوان همایش ملی «بررسی جریان‌های سلفی» در هشت محور کلی: قرآنی – روایی، سیاسی، جامعه شناسی، فقهی – حقوقی، اقتصادی، حقوق بین‌الملل، زبان و رسانه، روان‌شناسی، اعلام شده است.

رویکردهای فقهی و حقوقی

«بررسی ریشه‌‌های فقهی شکل‌گیری جریان‌های سلفی- تکفیری»، «راه‌کارهای فقهی مبارزه با جریان‌های سلفی- تکفیری»، «تقابل فکری جریان‌های سلفی- تکفیری با مذاهب اسلامی (با تأکید بر تشیع و تسنن)»، «بررسی تطبیقی فتاوای مراجع تشیع و علمای اهل‌سنت در مقابله با جریان‌های سلفی- تکفیری»؛ از محورهای رویکرد فقهی و حقوقی این همایش می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ شهریور ۹۵ به آدرس takfiriconf@abru.ac.ir ارسال و جهت کسب اطلاع بیشتر به سایت همایش: conf.isc.gov.ir/jst95 مراجعه و یا با شماره تلفن‌ دبیرخانه ۰۶۶۴۲۴۶۸۳۲۰ تماس حاصل فرمایند.

s1

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics