قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / فردا؛ کنفرانس «دین، صلح و امنیت جهانی» برگزار می‌شود

فردا؛ کنفرانس «دین، صلح و امنیت جهانی» برگزار می‌شود

پنجمین دور گفت‌وگوی دینی مرکز گفت‌وگوی ادیان و تمدن‌های سازمان فرهنگ با کنفرانس ادیان برای صلح کره جنوبی، با عنوان «دین، صلح و امنیت جهانی » ۶ بهمن به مدت دو روز برگزار می شود.
 مهر: پنجمین دور گفت‌وگوی دینی ایران و کره جنوبی برگزار می‌شود. این دور از گفت‌و‌گوها صبح روز سه‌شنبه ۶ بهمن ماه با حضور و سخنرانی ابوذر ابراهیمی ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، عبدالرحیم گواهی، رییس مرکز پژوهش ادیان جهان، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه، رییس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، حسن بلخاری، مدیرگروه مطالعات عالی هنر دانشگاه تهران، علی‌محمد حلمی، رییس مرکز گفت‌وگوی ادیان و تمدن‌های این سازمان و اندیشمندان مسیحی از کره‌جنوبی همچون اسقف اعظم کیم هی ـ جونگ، رییس کمیته ارتباط جهان مسیحی و گفت‌وگوی ادیان کنفرانس اسقفان کاتولیک کره جنوبی، کشیش کیم گوانگ جون، دبیرکل کنفرانس ادیان برای صلح کره جنوبی، هیوندو پارک، سردبیر مجله صلح و دین و تنی چند دیگر از فعالان این حوزه در کره جنوبی، در ساختمان شهید رحیمی سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی افتتاح می‌شود.

اندیشمندان مسلمان و مسیحی مقالات خود را با موضوعات «توصیه‌های ادیان برای برقرای صلح و آرامش»، «گفت‌وگوی دینی؛ راهکاری برای ایجاد صلح و امنیت جهانی»، «نقش خانواده و جوانان در ایجاد آرامش و امنیت» و «توجه ادیان به حفظ و حراست از محیط زیست» ارایه خواهند داد.

پیش از این چهارمین دور گفت‌وگو با کنفرانس ادیان برای صلح کره جنوبی بهمن ماه ۱۳۹۳ در شهر سئول (پایتخت کره جنوبی) برگزار شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics