قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / «فقه الاخلاق» در ۳ جلد منتشر شد
«فقه الاخلاق» در 3 جلد منتشر شد

تازه‌های نشر؛

«فقه الاخلاق» در ۳ جلد منتشر شد

دوره ۳ جلدی کتاب «فقه الاخلاق» تألیف حجت‌الاسلام والمسلمین قدیرعلی شمس، استاد خارج و سطوح عالی حوزه علمیه قم به زیور طبع آراسته و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، حجت‌الاسلام والمسلمین قدیرعلی شمس از اساتید شناخته شده حوزه علمیه قم، درس خارج «فقه اخلاق» را در چند سال گذشته برگزار نموده و با همکاری دفتر فقه معاصر متن کتاب را با قلم خویش به زبان عربی تالیف کرده است.

در این کتاب استاد شمس مسائل اصلی اخلاقی که کمتر در کتب اجتهادی فقهی مورد توجه قرار گرفته است را به سبک فقه جواهری بررسی نموده است.

برخی از عناوین اصلی این دوره سه جلدی عبارتند از: «جلد اول: سلام و تحیت، صله رحم، تجسس»، «جلد دوم: سوء ظن، اذاعه السرّ، تمسخر، سبّ» و «جلد سوم: حسد، کبر، عجب، ریا و سمعه، مراء و جدال و خصومه، تعصب، الحمیه، غضب، الفخر، ایذاء، مکر و خدعه و غش، عدالت و ظلم».

براساس این گزارش، دوره ۳ جلدی «فقه اخلاق» اثر استاد شمس، با ویراستاری استاد عباس الصافی در ۱۵۸۵ صفحه، از چاپ خارج شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب با ۲۰ درصد تخفیف می‌توانند از لینک خرید سریع در بستر امن شاپرک (اینجا) اقدام نمایند تا به صورت رایگان به سراسر کشور ارسال گردد. همچنین جهت خرید عمده با پشتیبانی از ۸ تا ۲۲ با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۶۴۶۲۱۷ تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics