قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / مبانی نظرات شورای نگهبان در خصوص قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲
مبانی نظرات شورای نگهبان در خصوص قانون مجازات اسلامی مصوب 1392

منتشر شد؛

مبانی نظرات شورای نگهبان در خصوص قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲

کتاب «مبانی نظرات شورای نگهبان در خصوص قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲» به همت انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان چاپ و منتشر شد.

به گزارش شبکه اجتهاد، لایحه مجازات اسلامی به عنوان یکی از مصوبات مهم و کلیدی مجلس پس از بررسی‌های مختلف در شورای نگهبان در نهایت امر در سال ۱۳۹۲ به تأیید این شورا رسید و شکل قانون به خود گرفت.

این قانون همچون برخی قوانین دیگر مبتنی بر نظرات شورای نگهبان دستخوش برخی تغییرات و اصلاحات شده است که آگاهی از این نظرات، تفسیر و تبیین صحیح از مفاد آن را در پی خواهد داشت.

در این راستا پژوهشکده شورای نگهبان با هدف آشنا ساختن محافل قضایی، دانشگاهی و حوزوی و نیز مراجع قانون‌گذاری، سیاست‌گذاری و اجرایی کشور با مبانی و ادله‌ی فقهی و حقوقی نظرات شورای نگهبان در خصوص قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲، کتابی را با عنوان «مبانی نظرات شورای نگهبان در خصوص قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ برگرفته از مشروح مذاکرات شورای نگهبان تهیه کرده است.

این کتاب به همت انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان به قلم محمدهادی توکل‌پور، مصطفی مسعودیان و کاظم کوهی اصفهانی در ۷۵۹ صفحه در تابستان ۱۳۹۷ و با قیمت ۶۰۰۰۰ تومان به چاپ رسیده است.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند جهت خریداری این محصول با شماره ۸۸۳۲۵۰۴۵ انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics