قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / مجموعه آثار آیت‌الله سیدیوسف مدنی تبریزی تولید شد
مجموعه آثار آیت‌الله سیدیوسف مدنی تبریزی تولید شد

معرفی نرم افزار؛

مجموعه آثار آیت‌الله سیدیوسف مدنی تبریزی تولید شد

نرم‌افزار مجموعه آثار آیت‌الله سید یوسف مدنی تبریزی (ره) تولید شد و به‌زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش شبکه اجتهاد، به همت کارشناسان و محققان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور)، نرم‌افزار مجموعه آثار آیت‌الله سید یوسف مدنی تبریزی رحمه الله تولید شد و به‌زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بنابراین گزارش، متن ۲۰ عنوان کتاب در ۳۹ جلد از آثار آیت‌الله سید یوسف مدنی تبریزی رحمه الله به زبان عربی و فارسی، در موضوع: عقاید اسلامی، فقه استدلالی، اصول فقه، دعا، احکام و استفتائات، مسائل متفرقه و زندگی‌نامه، محتوای علمی این نرم افزار را تشکیل می‌دهند.

درر الفوائد فی شرح الفرائد، منهاج الأحکام، قواعد الأصول، توضیح المسائل، طریق الوصول إلی التوحید والنبوه والمعاد والعدل والإمامه، المسائل المستحدثه و کتاب گوهری از تبار صالحان، از جمله آثاری است که در مجموعه آثار آیت‌الله سید یوسف مدنی تبریزی رحمه الله در اختیار کاربران قرار گرفته است.

از خصوصیات این نرم‌افزار، ارائه آن در قالب جدید کتابخانه استاندارد می‌باشد که این قالب، علاوه بر قابلیت‌های فنی و پژوهشی تولیدات گذشته مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور)، مانند جستجوی ساده و پیشرفته در کتاب‌ها، انتقال متن به نرم‌افزار word، دسترسی سریع به بخش‌های مفید لغت‌نامه، قرآن، کتابشناسی، ویژگی‌های تازه و مفیدی را در خود جای داده است.

برطرف شدن محدودیت در خصوص ابعاد صفحه نمایشِ دستگاه‌های مختلف، امکان به‌روزرسانی مستقیم نرم‌افزار از طریق اینترنت توسط کاربر، در نظر گرفتن میز پژوهشی برای محقق، جستجو در متن کتاب‌ها با قابلیت اولویت‌دهی به نتایج و با عملگرهای استاندارد، بهبود نتایج جستجو بر اساس کتاب، نویسنده و زبان و … از جمله قابلیت‌های این قالب جدید به شمار می‌رود.

همچنین این قالب به کاربران نرم‌افزار مجموعه آثار آیت‌الله سید یوسف مدنی تبریزی رحمه الله، این اجازه را می‌دهد که بر هر قسمت‌ دلخواه از متن کتاب، یادداشت‌نویسی کنند؛ همچنین امکان رنگی کردن، نوشتن عنوان و انتساب چند نمایه برای جستجوی سریع‌تر نیز برای کاربر فراهم شده است که همه این یادداشت‌ها، نمایه‌ها و … در یک ابزار واحد به نام پژوه‌نگار جمع آوری شده و قابل مدیریت توسط کاربر می‌باشد.

بنابر گزارش نورسافت، جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه آثار آیت‌الله سید یوسف مدنی تبریزی رحمه الله، اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics