قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / مجموعه آثار «آیت الله عباسعلی عمید زنجانی» تولید شد   

مجموعه آثار «آیت الله عباسعلی عمید زنجانی» تولید شد   

متن ۳۵ عنوان کتاب از آثار آیت الله استاد عباسعلی عمید زنجانی (ره)، به تازگی از سوی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) در قالب نرم افزار به زبان فارسی و عربی تولید شد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، در این نرم افزار برخی از کتب آیت الله عمید زنجانی همچون: دانشنامه فقه سیاسی (مشتمل بر واژگان فقهی و فقه عمومی)، به صورت تصویری (PDF) ارائه شده اند که بناست در نسخه بعدیِ این محصول، جهت استفاده بهتر در قالب متنی (Text) عرضه شود.

محتوای این مجموعه آثار به زبان فارسی و عربی، شامل متن ۳۵ عنوان کتاب در ۴۸ جلد از آثار در موضوعات فقه، حقوق، علوم سیاسی، کلام، عرفان و تصوف و علوم قرآن است و کتاب هایی چون: «دانشنامه فقه سیاسی (۲ جلد)»، «قواعد فقه (۴ جلد)»، «مبانی حقوق اساسی»، «فقه سیاسی (۱۰ جلد)»، «انقلاب اسلامی ایران»، «مبانی و روش های تفسیر قرآن»، «امامت از دیدگاه نهج البلاغه»، «پژوهشی در پیدایش و تحولات تصوف و عرفان»، «حقوق اقلیت ها»، «متن قرآن کریم به همراه ترجمه: فارسی، اردو و انگلیسی» و… ارائه شده است.

«امکان دسته بندی و محدود کردن کتب بر اساس: موضوع، نویسنده و زبان»، «قابلیت جست وجو در آیات قرآن کریم»، «بهره مندی از موتور جست وجوی پیشرفته نور، با قابلیت های: اولویت دهی پیشرفته به پاسخ ها؛ پالایش نتایج جست وجو بر اساس: کتاب، پدیدآور و زبان؛ انعطاف در برابر پیشوند و پسوند کلمات؛ محدود کردن جست وجو به: آیات، روایات و اشعار موجود در متون» از جمله امکانات و قابلیت های این نرم افزار می باشد.

لازم به ذکر است، «مجموعه آثار آیت الله عباسعلی عمید زنجانی» از سوی مرکز نور به زودی عرضه و در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics