قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / همه مطالب / خانواده و سلامت / مسئولان برای کم کردن آمار طلاق چاره اندیشی کنند
طلاق

مسئولان برای کم کردن آمار طلاق چاره اندیشی کنند

 

حوزه: این مرجع تقلید در دیدار با علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در بیت معظم له برگزار شد، اظهار داشتند: در جهت رضایت بیشتر امام زمان(عج) گام بردارید، آروز می‌کنم توفیق خدمت به اسلام و مکتب اهل بیت(علیهم السلام) را داشته باشید.

ایشان با مهم برشمردن مسائل مذهبی، دینی، فکری و اعتقادی در جامعه ابراز داشتند: جنابعالی از این فرصت برای خدمت به اسلام استفاده کنید و مردم از شما توقع بیشتری دارند.معظم له گفتند: از کمبودهایی که مرتبط به دین و مذهب است، ممانعت به عمل آورید.

این مرجع تقلید با بیان این که اساس کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید خدمت به اسلام و مردم باشد، اظهار داشتند: از کارهایی که باعث ناراحتی امام زمان(عج) می شود، ممانعت به عمل آورید.

وی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد باید در جهت حفظ اسلام گام بردارد افزودند: فرهنگ، مسئله بسیار مهمی است؛ لذا اشراف کاملی به چاپ کتاب ها داشته و سعی نمایند. انتشار کتب و هنرهای مختلف و مسائل هنری در خط دین باشد.

معظم له بر لزوم حل مشکلات فرهنگی تاکید نموده و گفتند: با حرکت در مسیر دین مشکلات فرهنگی کاسته خواهد شد.

این مرجع تقلید در پایان با ابزار تأسف از افزایش آمار طلاق در جامعه گفتند: دولت و مسئولان برنامه های ویژه‌ای را برای مقابله به این امر پیش بینی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics