قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / مهندسی قرارداد اجاره موقوفات؛ سنجه اصل رعایت غبطه وقف

تازه‌های نشر؛

مهندسی قرارداد اجاره موقوفات؛ سنجه اصل رعایت غبطه وقف

کتاب «مهندسی قرارداد اجاره موقوفات؛ سنجه اصل رعایت غبطه وقف» به همت مرکز پژوهش دانشگاه علوم اسلامی رضوی منتشر شد.

به گزارش شبکه اجتهاد، کتاب «مهندسی قرارداد اجاره موقوفات؛ سنجه اصل رعایت غبطه وقف» که ماحصل پایان نامه کارشناسی ارشد یکی از دانشجویان رشته حقوق خصوصی دانشگاه علوم اسلامی رضوی است به مباحثی چون: غبطۀ وقف و تبیین فقهی و حقوقی آن، مبانی و ابعاد رعایت غبطۀ مال وقفی، بررسی جامع مقررات غبطۀ وقف، اجارۀ مال موقوفه و الگوسازی قرارداد آن، مزایده، پذیره، اهدایی و حق تقدیمی در اجارۀ مال وقفی و مزایا و معایب قرارداد اجارۀ موقوفات می‌پردازد.

بررسی مصادیق مشترک و اختصاصی غبطۀ موقوفات با انواع کاربری؛ پیشنهاد قراردادهای جایگزین عقد اجاره در مدیریت موقوفات ارائۀ بستۀ مدیریتی در مهندسی قراردادهای مرتبط با موقوفات از دیگر مباحث مطرح شده در این کتاب است.

کتاب «مهندسی قرارداد اجاره موقوفات» به قلم حجت‌الاسلام سیدحسن وحدتی شبیری دانشیار دانشگاه قم، حجت‌الاسلام عبدالرضا اصغری استادیار دانشگاه علوم اسلامی رضوی و محمدجواد فخر پژوهشگر دانشگاه علوم اسلامی به نگارش درآمده و هادی ثانی ویراستاری آن را انجام داده و طراحی جلد نیز توسط حمید نخعی صورت گرفته است.

دانشگاه علوم اسلامی رضوی از موسسات علمی وابسته به آستان قدس رضوی است که در رشته‌های مختلف از جمله گرایشهای مختلف حقوق و فقه پذیرش دانشجو داشته و هر ساله تعداد زیادی پایان نامه و رساله از جمله مباحث مرتبط به وقف، نذر و زیارت به رشته تحریر درمی‌آید.

یادآوری می‌شود؛ این کتاب در ۲۵۶ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۷۰ هزار تومان وارد بازار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics