قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / نرم‌افزار مجموعه آثار آیت‌الله سیفی مازندرانی تولید شد
نرم‌افزار مجموعه آثار آیت‌الله سیفی مازندرانی تولید شد

نرم‌افزار مجموعه آثار آیت‌الله سیفی مازندرانی تولید شد

مجموعه آثار آیت‌الله شیخ علی‌اکبر سیفی مازندرانی استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم در قالب نرم افزار به‌تازگی از سوی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) تولید شد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، متن ۳۰ عنوان کتاب در ۴۷ جلد از آثار آیت‌الله شیخ علی‌اکبر سیفی مازندرانی به زبان عربی و فارسی، در موضوعات: تفسیر، عقاید، کلام، اصول فقه، فقه استدلالی، درایه و رجال؛ در این نرم افزار قرار دارد.

در این نرم‌افزار کتاب‌هایی آثاری چون: «بدایع البحوث فی علم الأصول (۱۰جلد)»، «الأمر بالمعروف والنهی عن المنکر»، «فقه الربا»، «دروس فی القواعد التفسیری‌‌ه (۳ جلد)»، «مبانی الفقه الفعال فی القواعد الفقهی‌‌ه الأساسی‌‌ه (۵ جلد)»؛ به چشم می‌خورد.

همچنین، «مقیاس الروای‌‌ه»، «مسلک الوهابی‌‌ه فی موازین العقل والکتاب والسن‌‌ه»، «البراهین الواضح‌‌ه فی عقائد الإمامی‌‌ه (۳ جلد)» و «اسلام و آزادی» از دیگر کتاب‌هایی است که در این نرم‌افزار مشاهده می‌شود.

«جست‌وجو در عناوین باب و سرفصل کتب از طریق فهرست گزینشی»، «ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت‌نامه، با امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات» و «یادداشت‌برداری، ذخیره‌سازی، ویرایش و چاپ متن» از امکانات و قابلیت‌‌ها این نرم‌افزار می‌باشد.

گفتنی است، نرم‌افزار مجموعه آثار آیت‌الله سیفی مازندرانی به‌زودی روانه بازار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر به پایگاه نور مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics