قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / وظیفه علما معرفی اسلام ناب در دوران پساداعش است
وظیفه علما معرفی اسلام ناب در دوران پساداعش است

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق:

وظیفه علما معرفی اسلام ناب در دوران پساداعش است

بعد از نابودی داعش باید با افکار مسمومی که آنها در ذهن جوانان کرده‌اند مقابله کنیم و اسلام ناب را تبلیغ و معرفی کنیم تا مردم و به ویژه نسل جوان دین خود را به خوبی بشناسند و باید این مفاهیم را به مردم نشان دهیم.

به گزارش شبکه اجتهاد، شیخ همام حمودی به عنوان سخنران مراسم افتتاحیه سی و یکمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در سالن اجلاس سران با اشاره به این که در سالهای اخیر گروه‌ها و جریانات تکفیری و افراطی چهره خشن، نامهربان و زشت از اسلام برخلاف چهره واقعی آن ارائه کرده اند، افزود: این یک توطئه بزرگ و خباثت گونه‌ای بود که توسط گروههایی همچون داعش انجام شد و امروز جوانان ما این سوال را دارند که چگونه ما به این اسلام پایبند باشیم و افتخار کنیم!

او ادامه داد: دنیای اسلام صدها سال است که دچار اختلاف و نزاع شده و این توطئه توسط رژیم صهیونیستی و همپیمانانش در منطقه پیاده و اجرا می‌گردد و امروز تکفیریها بلای جانمان شده‌اند و به جای اتحاد برای نابودی اسرائیل برای تکفیر و کشتر مسلمانان متحد شده اند.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با تاکید براین که تمام مشکلات ما از رژیم صهیونیستی نشأت می‌گیرد، گفت: البته جبهه مقاومت و ملت‌های مقاوم منطقه دستاوردهای بزرگی داشتند و ملت عراق نیز متحد و یکپارچه در برابر این توطئه‌ها ایستاده و به پیروزی رسیدند.

شیخ همام حمودی به رسالت خطیر علمای اسلام در دوران پساداعش اشاره و اظهار کرد: بعد از نابودی داعش باید با افکار مسمومی که آنها در ذهن جوانان کرده‌اند مقابله کنیم و اسلام ناب را تبلیغ و معرفی کنیم تا مردم و به ویژه نسل جوان دین خود را به خوبی بشناسند و باید این مفاهیم را به مردم نشان دهیم.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق گفت: امروز میخواهیم با همدلی و اتحاد تمدن نوینی را برای خود بسازیم که سراسر پیشرفت و تعالی است و این کنفرانس نیز باید راهکارها و اقدامات عملی برای تحقق این تمدن را هموار کند. شفقنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics