قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / پرونده «روزآمدی روحانیت» در شماره جدید خیمه
پرونده «روزآمدی روحانیت» در شماره جدید خیمه

تاز‌های نشر؛

پرونده «روزآمدی روحانیت» در شماره جدید خیمه

آیت‌‌الله شیخ محمدجواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) و استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم، در گفتگو با ماهنامه خیمه به بررسی وضعیت علمی حوزه‌ علمیه می‌پردازد و تصریح می‌کند «فقه شیعه به روز است».

به گزارش خبرنگار اجتهاد، شماره ۱۲۴ ماهنامه دینی – فرهنگی خیمه (آذر و دی ۱۳۹۶) به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدرضا زائری در ۸۸ صفحه چاپ و روانه بازار مطبوعات شد.

«روزآمدی روحانیت» عنوان پرونده ویژه این شماره از خیمه می‌باشد که متشکل از آثار و گفتار از علما، اساتید و پژوهشگران این حوزه است. همچنین «آئین» و «یادمان حساب» از دیگر بخش‌های خواندنی این شماره محسوب می‌شود.

در بخش پرونده ویژه ماهنامه «خیمه» می‌خوانیم: «رغبت دینی در زمانه کنونی، سید‌هادی طباطبایی»،«فرزندان ناخلف؛ رویارویی دو طیف از حوزویان در امر تبلیغ جدی شده است»، «فقه شیعه به روز است؛ گفت‌وگو با آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی و بررسی وضعیت علمی حوزه»، «شرایط مهیا نیست؛ دو استاد حوزه علمیه درباره موضوع «به روز بودن روحانیت» سخن می‌گویند»، «آیا روحانیت عرفی می‌شود؟، علی مهجور»، «پرونده قطور پرسش‌های زمین مانده؛ معیارها و نشانه‌های عقب ماندگی حوزه و روحانیت از دیدگاه حجت‌الاسلام تقوی».

«عقل کلید روزآمدی؛ حجت‌الاسلام حسینی معتقد است تنها با به روز شدن ابزار اتفاق خاصی نمی‌افتد»، «از ساحل تا جامعه؛ تسکین تا درمان، مهدی سلیمانیه»، «قمار بر سر فرصت؛ دکتر حسن محدثی نگران وضعیت حوزه و روحانیت است»، «دعای عرفه با شلوارک؛ مسابقه سیب خوری و باقی قضایا در گفت و گو با حجت‌الاسلام پورعلی»، از دیگر مطالب این نشریه است.

همچنین، «تبلیغ دین پای میز بیلیارد؛ گفت‌وگو با روحانی که کارهایش مخالفان زیادی دارد»، «حاج آقا مجازی؛ درباره فعالیت این روزهای ۶ روحانی در شبکه‌های اجتماعی»، «بی‌غیرت نیستم؛ گفت‌وگو با حجت‌الاسلام محمد حسن روحانی» و «سوء تفاهم به روز بودن روحانیت، احمد نجمی» مطالب پایانی این پرونده می‌باشد.

یادآور می‌شود، آخرین شماره ماهنامه خیمه (آذر و دی ۱۳۹۶) با بهای ۶۰۰۰ تومان روی دکه مطبوعات رفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics