قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / پیام تسلیت شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان درپی ارتحال آیت‌الله موسوی خلخالی
پیام تسلیت شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان درپی ارتحال آیت‌الله موسوی خلخالی

پیام تسلیت شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان درپی ارتحال آیت‌الله موسوی خلخالی

این عالم ربانی و پرهیزکار و اسوه اخلاق با همت والای خویش به تربیت طلابی ارزشمند و فاضل پرداخت و عمر پربرکت خویش را در مسیر تالیفات و تحقیقات عمیق علمی و معارف بلند قرآن و آموزه‌های اهل‌بیت(علیهم السلام) قرار داد و امروز افرادی عالم، وارسته، مهذب و عامل در شمار شاگردان آن استاد معظم در راه تعلیم و تعلم در این حوزه کهن به اجتهاد علمی‌ می‌پردازند.

به گزارش شبکه اجتهاد، شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله سید محمدمهدی موسوی خلخالی از اساتید برجسته دروس عالی حوزه علمیه مشهد را تسلیت گفت.

متن کامل پیام به این شرح است:

ارتحال عالم عامل، استاد جلیل القدر حوزه علمیه خراسان، حضرت آیت‌الله سید محمد مهدی موسوی خلخالی موجب تاثر و تالم خاطر حوزویان این خطه شد. علما به عنوان ستون‌ها و پایه‌های اصلی ترویج و تبیین دین مبین اسلام در مسیر رسالت ابلاغ و تحقق دین، تلاش وافر و شایسته‌ای داشته و دارند که بی شک فقدان هر کدام مصداق اتم حدیث شریف «إذا ماتَ العالِمُ ثُلِمَ فِی الإسلامِ ثُلمَهٌ لایَسُدُّها شَیءٌ إلى یَومِ القِیامَهِ» است، و از جمله این علمای وارسته، مرحوم حضرت آیت‌الله سید محمد مهدی موسوی خلخالی می‌باشند که حوزه علمیه خراسان از محضر آن عالم عامل بهره‌مند بود.

این عالم ربانی و پرهیزکار و اسوه اخلاق با همت والای خویش به تربیت طلابی ارزشمند و فاضل پرداخت و عمر پربرکت خویش را در مسیر تالیفات و تحقیقات عمیق علمی و معارف بلند قرآن و آموزه‌های اهل بیت(علیهم السلام) قرار داد و امروز افرادی عالم، وارسته، مهذب و عامل در شمار شاگردان آن استاد معظم در راه تعلیم و تعلم در این حوزه کهن به اجتهاد علمی‌ می‌پردازند.

شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان، فقدان فقیه عالیقدر، حضرت آیت‌الله سید محمدمهدی خلخالی را به محضر امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و اقشار مختلف امت اسلامی به ویژه خاندان مکرم و بازماندگان ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عالم جلیل القدر و استاد عظیم الشان، علو درجات، و برای خانواده محترم و بستگان و آشنایان ایشان، صبر و اجر مسئلت‌ می‌نماید.

شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics