قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / پیکر استاد موسوی‌نژاد در حرم مطهر رضوی آرام گرفت

پیکر استاد موسوی‌نژاد در حرم مطهر رضوی آرام گرفت

مراسم تشییع پیکر آیت‌الله سید محمد موسوی نژاد از علمای برجسته حوزه علمیه خراسان ساعاتی قبل در مشهد برگزار شد و با اقامه نماز از سوی آیت‌الله سید جعفر سیدان، پیکر استاد برجسته اخلاق در حرم مطهر رضوی آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، مراسم تشییع آیت‌الله سید محمد موسوی نژاد مدیر یکی از قدیمی‌ترین و موفق‌ترین مدارس علمیه و از علمای برجسته اخلاق حوزه خراسان ساعاتی قبل با حضور جمع کثیری از اساتید، فضلاء، شاگردان، زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در مشهد برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم تشییع که از حسینیه نجفی‌های آغاز شد، آیات سیدان، علم‌الهدی، اشرفی ‌‍‌شاهرودی‌، مرتضوی، موسوی شاهرودی، شیرازی، مروارید، تولیت آستان قدس رضوی و جمع کثیری از اساتید و طلاب حوزه و مسئولانی استانی، حضور داشتند و پیکر این عالم بزرگوار بر دوش شاگردان و مردم مشهد به سمت حرم رضوی منتقل و پس از اقامه نماز از سوی آیت‌الله سید جعفر سیدان و تلقین آیت‌‌الله شیخ مهدی مروارید در رواق دارالعباده حرم مطهر رضوی آرام گرفت.

آیت‌الله سیدمحمد موسوی‌نژاد قبل از نوروز دچار سکته مغزی شده بود که در بیمارستان قائم(عج) مشهد بستری شد اما پس از مدتی که به حالت کما رفته بود، وی را به بیمارستان امام حسین(ع) مشهد منتقل کردند. این عالم بزرگوار و برجسته سحرگاه ۲۵ فروردین‌ماه در سن ۸۵ سالگی در بیمارستان امام حسین(ع) مشهد دار فانی را وداع گفت.

قابل ذکر است، مراسم بزرگداشت این عالم بزرگوار، عصر امروز از ساعت ۱۶ تا ۱۸  در حسینیه نجفیها و فردا در مسجد بناها واقع در خیابان خسروی نو در دو نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۱ و عصر از ۱۶ تا ۱۸ برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics