قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / چاپ جدید رساله توضیح المسائل امام خمینی (ره)
چاپ جدید رساله توضیح المسائل امام خمینی (ره)

تازه‌های نشر؛

چاپ جدید رساله توضیح المسائل امام خمینی (ره)

چاپ نهم کتاب رساله توضیح المسائل امام خمینی (ره) توسط مؤسسه چاپ و نشر عروج وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) با ۵۱۶ صفحه به‌تازگی روانه بازار نشر شد.

به گزارش شبکه اجتهاد، رساله «توضیح المسائل» حضرت امام خمینی (ره) بارها از سوی موسسات گوناگون به طبع رسیده است. از آنجا که اغلب رساله‌های عملیه منتشر شده حاوی اغلاط چاپی بوده، بعضی از اعضای محترم دفتر استفتائات حضرت امام اقدام به تصحیح آن کردند و رساله تصحیح شده برای نخستین بار توسط بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی منتشر گردید و از آن پس بارها توسط دفتر انتشارات اسلامی وابسته به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تجدید چاپ شد.

در سالهای اخیر به دلیل مراجعات متعدد از سوی مقلدین و کمبود رساله عملیه، موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) که متولی انتشار آثار ایشان‌ می‌باشد به ناشران مختلف اجازه چاپ و انتشار این اثر مهم را داده است.

اکنون با توجه به اینکه در رساله «توضیح المسائل» تصحیح شده نیز اغلاط چاپی مختلفی مشاهده‌ می‌شود و این اغلاط در چاپ‌های ناشرین دیگر رو به فزونی دارد، این موسسه بر آن شد تا ضمن بررسی رساله‌های موجود، متن صحیحی را در اختیار علاقمندان قرار دهد.

توجه به این نکته ضروری است که اعضای دفتر استفتائات که این رساله را تصحیح کرده و شهادت به صحّت آن داده‌اند، طی نامه‌ای به محضر امام موافقت ایشان را درباره مطابقت این رساله با فتاوای آن حضرت کسب کرده و مطابق نامه امام راحل عمل به این رساله تصحیح شده – ان شاء الله تعالی – مجزی است.

این مؤسسه امیدوار است در آینده نزدیک رساله «توضیح المسائل» را همراه با استفتائات گوناگون از امام راحل، در اختیار علاقمندان قرار دهد.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب به فروشگاه مرکزی: تهران. میدان انقلاب روبروی دانشگاه تهران بین ۱۲ فروردین و فخر رازی پاساژ ظروفچی مؤسسه چاپ و نشر عروج تلفن: ۰۲۱۶۶۴۰۴۸۷۳ و یا به فروشگاه شماره ۱: خیابان انقلاب چهارراه کالج پلاک ۸۸۶ تلفن: ۰۲۱۶۶۷۰۶۸۳۳ مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics