قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / چیزی به نام طب اسلامی وجود ندارد/ برخی با ترویج خرافات به اسلام آسیب می‌زنند
سازمان دامپزشکی بر ذبح حلال نظارت دقیق کند

آیت‌الله مکارم در دیدار وزیر بهداشت:

چیزی به نام طب اسلامی وجود ندارد/ برخی با ترویج خرافات به اسلام آسیب می‌زنند

در روایات و احادیث اهل بیت (ع) چیزی به نام طب اسلامی وجود ندارد و برخی با یک مشت خرافات به اسلام و هم به طب سنتی آسیب می زنند.

به گزارش شبکه اجتهاد، حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر نگاه ویژه‌ی دولت به طرح تحول سلامت همانند گذشته بر لزوم استمرار حمایت دولت از سلامت و بهداشت جامعه تصریح کرد.

معظم له با اشاره به نامگذاری سال به حمایت از کالای ایرانی، حمایت از اقلام پزشکی ساخت داخل را سبب ایجاد اشتغال و افزایش امید در کشور دانست.

ایشان همچنین از تولید کنندگان دارو خواستند برای برخوردارشدن از حمایت مردمی بر کیفیت تولیدات خود بیفزاید.

آیت‌الله مکارم شیرازی طب سنتی که در چارچوب قانون و ضوابط باشد را تاثیر گذار و مورد تایید قرار داد و تصریح کرد: در روایات و احادیث اهل بیت (ع) چیزی به نام طب اسلامی وجود ندارد و برخی با یک مشت خرافات هم به اسلام وهم به طب سنتی آسیب می‌زنند.

بنابر گزارش حوزه، در ابتدای این دیدار وزیر بهداشت نیز در سخنانی ابراز امیدواری کرد تاپایان دولت دوازدهم۹۰۰تخت به تخت های بیمارستانی استان افزوده شود.

وی از بی ضابطه بودن طب اسلامی(سنتی)در کشور انتقاد کرد و افزود: برخی افراد، بدون تخصص و با هدف کسب درآمد وارد این عرصه می شوند که هم برای طب سنتی و هم برای روحانیت مشکل آفرینی می‌کنند.

وزیر بهداشت و درمان بر حمایت از اقشار کم درآمد در طرح تحول سلامت تاکید کرد و گفت: در حال حاضر هیچ جنازه‌ای به دلیل ناتوانی مالی خانواده متوفی در بیمارستان نگه داشته نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics