قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / کاستی‌های نظام با مقاله و تک‌روی اصلاح‌ نمی‌شود/ هیچکس توجهی به هشدارها نمی‌کند
زنان می‌توانند به جایگاه اجتهاد هم برسند/ خاطره آیت‌الله نوری همدانی از دیدار با بانو مجتهده امین

آیت‌الله نوری همدانی:

کاستی‌های نظام با مقاله و تک‌روی اصلاح‌ نمی‌شود/ هیچکس توجهی به هشدارها نمی‌کند

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به وجود برخی اشکالات در نظام بانکی کشور گفت: سال‌ها است که می‌گوییم جریمه دیرکرد، حرام و ربا است اما هیچ‌کس توجهی نکرده و این‌ بی‌توجهی‌ها در مسائلی همچون فضای مجازی، اقتصاد و برجام هم وجود دارد.

به گزارش شبکه اجتهاد، چندی قبل محمد نبی حبیبی به همراه جمعی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با آیت‌الله نوری همدانی دیدار کردند.

آیت‌الله نوری همدانی در این دیدار با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه سه رکن اسلام، مردم و ولایت فقیه قرار دارد، اظهار کرد: ضعف‌ها و کاستی‌هایی که در نظام وجود دارد با مقاله نوشتن و تکروی اصلاح‌ نمی‌شود بلکه مردم باید با تفکری انقلابی و حضور در صحنه مشکلات را از پیش پای کشور بردارند.

وی با اشاره به وجود برخی اشکالات در نظام بانکی کشور گفت: ما چند سال است که می‌گوئیم دیرکرد حرام و ربا است اما هیچکس توجهی نکرده است. این‌ بی‌توجهی‌ها در مسائلی همچون فضای مجازی، اقتصاد و برجام هم وجود دارد.

این استاد مطرح حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مسئولین هرچقدر هم که آمار و ارقام ارائه بدهند اما مردم باید اثر انقلاب را در سفره خودشان ببینند اما متاسفانه چیزی مشاهده نمی‌کنند.

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه استکبار برای نابودی اسلام با همه توان و عوامل خودش به میدان آمده است، گفت: ما باید آنقدر قدرت و وحدت داشته باشیم که شیاطین داخلی و خارجی نتوانند به مقاصد خود دست پیدا کنند.

ایشان همچنین تصریح کرد: ما در انقلاب اسلامی همواره باید روحیه استکبارستیزی داشته باشیم و این مهم را بدانیم که اسرائیل یک غده سرطانی است و باید نابود شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics