قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / همه مطالب / اقتصاد و بازار / کنفرانس بین‌المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری، علوم انسانی و بانکداری اسلامی در تهران برگزار می‌شود

کنفرانس بین‌المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری، علوم انسانی و بانکداری اسلامی در تهران برگزار می‌شود

پژوهشکده پولی و بانکی: دبیر کنفرانس بین‌المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری، علوم انسانی و بانکداری اسلامی گفت: اولین دوره این کنفرانس با همت و یاری اساتید دانشگاه، مراکز تحقیقاتی، پژوهشگران و صاحب نظران کشور بهمن ۹۴ در تهران برگزار می‌شود.

یزدان سهرابی دبیر کنفرانس بین‌المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری، علوم انسانی و بانکداری اسلامی گفت: با لطف خداوند متعال و تأکیدات مقام معظم رهبری « اولین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری، علوم انسانی و بانکداری اسلامی» با همت و یاری اساتید دانشگاه، مراکز تحقیقاتی، پژوهشگران و صاحب نظران کشور برگزار بهمن ماه۱۳۹۴ در تهران برگزار می‌شود.

سهرابی اظهار داشت: اعتقاد اصولی ما بر این است که مسائل استان‌های کشور می‌بایست عمدتا توسط خود استان‌ها بررسی، شناسایی و حل و فصل شوند که این مهم، اولین و اصلی‌ترین هدف این کنفرانس است.

وی گفت: بنابراین برگزاری سلسله سمینارهای مذکور، با کمک محققان داخلی و خارجی قطعا می‌تواند در سهیم کردن استان‌ها در رشد و توسعه کشور نقش اساسی را ایفا کند که «اولین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم انسانی و بانکداری اسلامی » نیز به دنبال دستیابی به چنین اهدافی برگزار خواهد شد.

سهرابی ضمن قدردانی از اعضای کمیته علمی، داوران، حامیان و دست اندرکاران برگزاری این کنفرانس، تصریح کرد: نظر به ارج نهادن به محققین مبنی بر دریافت گواهی بین‌المللی از اتحادیه اروپا، انگلیس و ایتالیا، شورای سیاستگذاری کنفرانس با اعطای گواهی‌نامه بین‌المللی پژوهشگرانی که در کنفرانس ثبت‌نام کنند گواهی معتبر صادر می‌کند.

سهرابی همچنین ابراز داشت: تمام مقالات پذیرفته شده در کنفرانس چاپ ISI خواهند شد و همچنین مقالات برتر از امتیاز ویژه‌ای برخوردار خواهند شد.

دبیر کنفرانس بین‌المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری، علوم انسانی و بانکداری اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نخبگان گفت: با عنایت به بیانات ایشان در دیدار با نخبگان و تأکید بر اقتصاد مقاومتی و تصمیم شورای سیاستگذاری کنفرانس مبنی بر تحقق منویات معظم‌له محور ویژه‌ای با موضوع اقتصاد مقاومتی تعیین کرده است.

وی اظهار داشت: پژوهشگران تا ۱۵ آذر ۹۴ مهلت دارند نسبت به ثبت‌نام و ارسال مقالا خود از طریق سایت کنفرانس به نشانی www.icemah.ir اقدام کنند.

سهرابی در خاتمه با اشاره به برپایی دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی « نقش مدیریت انقلاب اسلامی ایران در هندسه قدرت نظام جهانی» گفت: این دبیرخانه در ۲۱ خرداد ۹۴ در سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلت نظام، رحیم‌پور ازغدی استاد برجسته دانشگاه، نماینده ولی فقیه در لرستان حضرت آیت‌الله میرعمادی و مهمانانی از کشورهای خارجی برپا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics