قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / گستردگی و اعتبار انواع تلقی حدیث در دوران نخستین
گستردگی و اعتبار انواع تلقی حدیث در دوران نخستین

تازه‌های نشر؛

گستردگی و اعتبار انواع تلقی حدیث در دوران نخستین

اثر «گستردگی و اعتبار انواع تلقی حدیث در دوران نخستین» به قلم محمود رفاهی‌فرد از سوی نشر معارف اهل‌بیت (علیهم‌السلام) روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، این پژوهش بر آن است بر اساس شواهد کتب فهرست و رجال، در کنار بررسی شیوه اسناد دهی محدثان، گزارش‌های تاریخی و بیانات حضرات معصومین علیهم‌السلام و اصحاب ایشان در رابطه با نحوه تلقی حدیث و القاء آن، شیوه‌های صدور، تلقی، القاء و تدوین حدیث و میزان گستردگی و اعتبار آن در عصر حضور معصومین علیه‌السلام تا دوران تدوین کتب اربعه، تصویر روشنی به دست دهد.

میزان گستردگی کتابت قرائت و روایت بدون سماع در این دوره زمانی از تاریخ حدیث شیعه و نیز اعتبار روایت بدون سماع به همراه نحوه دستیابی صاحبان کتب اربعه به منابع حدیثی از دستاوردهای این پژوهش بر اساس بررسی شواهد و قرائن ذکر شده است.

گفتنی است، چاپ اول کتاب در ۱۴۸ صفحه از سوی نشر معارف به قیمت ۷۵ هزار تومانه به منتشر شده است. علاقه‌مندان برای تهیه اثر با تخفیف ویژه می‌توانند از سایت https://taraef.ir/ اقدام نمایند و یا به آدرس قم، بلوار شهید صدوقی (زنبیل‌آباد) کوی ۳۴، پلاک ۱۵ مراجعه و نیز با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۹۱۴۶۰۲ تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics