مبانی فقهی جنگ نرم رسانه‌ای

مبانی فقهی جنگ نرم رسانه‌ای

کتاب «مبانی فقهی جنگ نرم رسانه‌ای» به قلم حجت‌الاسلام والمسلمین علی نهاوندی (استاد فقه رسانه و مدیر کل سابق پژوهش‌های اسلامی سازمان صدا و سیما) در پنج فصل ویژه فقه‌پژوهان حوزه و دانشگاه به همت انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار‌(ع) قم روانه بازار نشر شد.

به گزارش شبکه اجتهاد، این اثر تلاشی در جهت شناساندن سلسله پژوهش‌های فقه هنر و رسانه است که با هدف تبیین مبانی و ضوابط فقهی مواجهه با شبکه‌های رسانه‌ای معاند در شرایط جنگ نرم و بررسی شیوه‌های مجاز شرعی در مواجهه با آن‌ها نگاشته شده است.

در بخشی از این کتاب آمده است: «امروزه رسانه‌های گروهی، ماهواره‌ها، جراید، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی میدان نبرد جبهه حق و باطل است و در این کارزار شبکه‌های پرشمار معاند و مخالف از هر ابزاری برای ضربه زدن به فکر و اندیشه ناب اسلامی استفاده می‌کنند؛ بهره‌گیری از ابزار‌های رسانه‌ای جهت انحراف اخلاقی به نام هنر و آزادی افکار، بزرگترین جنایت عصرمدرن رسانه‌ای است».

یادآور می‌شود، کتاب «مبانی فقهی جنگ نرم رسانه‌ای» به قلم حجت‌الاسلام والمسلمین علی نهاوندی در پنج فصل تبویب و به همت انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در ۴۹۳ صفحه منتشر و در اختیار فقه پژوهان حوزه و دانشگاه قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics