قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / آزمون ورودی متمرکز ۱۳ مدرسه و مرکز فقهی حوزه علمیه
آزمون ورودی متمرکز 13 مدرسه و مرکز فقهی حوزه علمیه

به صورت متمرکز برگزار می‌شود؛

آزمون ورودی متمرکز ۱۳ مدرسه و مرکز فقهی حوزه علمیه

آزمون ورودی ۱۳ مدرسه و مرکز فقهی حوزه علمیه به صورت متمرکز برگزار می‌شود، طلاب می‌توانند از ۱۷ فروردین سال آینده برای نام نویسی اقدام کنند.

به گزارش شبکه اجتهاد، مدارس و مراکز فقهی امام محمدباقر(ع)، ائمه اطهار(ع)، مدرسه عالی خاتم الاوصیا(ع)، امام حسن عسکری(ع)، امام کاظم(ع)، عسکریین(ع)، ولی امر(ع)، شهیدین بهشتی و قدوسی(ع)، دارالهدی، امام علی(ع)، امام رضا(ع)، انوارطاها و مدرسه عالی فقه صاحب الزمان اصفهان به منظور پرورش فقیهان شایسته در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ آزمون ورودی خود را به صورت مشترک برگزار می‌‌کنند.

شرایط پذیرش

اتمام پایه ششم حوزه علمیه یا پایان دوره سفیران هدایت تا ابتدای سال تحصیلی ۹۷-۹۶، تعهد اخلاقی به اشتغال تحصیلی تمام وقت در مدرسه، تعهد اخلاقی و شرعی مبنی بر رعایت قوانین و مقررات آموزشی و انضباطی مدرسه و موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه علمی از شرایط پذیرش در مدارس و مراکز فقهی است.

برنامه‌های آموزشی و پژوهشی

از جمله برنامه‌های آموزشی و پژوهشی می‌توان به برگزاری دروس مصوب سطح ۲ همراه با مشاوره و راهنمایی علمی، توجه به ایجاد فضای آموزش و پژوهش محور، توجه به روش‌ شناسی فقه و اصول و ایجاد فضای تحصیل نظام ‌واره، ارائه دانش‌‌های تکمیلی مورد نیاز در اجتهاد، توجه به فضای تربیتی و پرورشی و توجه به تفسیر قرآن و انس با روایات اشاره کرد.

بهره‌مندی از اساتید شایسته و ممتاز برای تدریس و مشاوره‌ها و راهنمایی‌های علمی، حمایت علمی و نظارت بر روند تحصیلی طلاب، ارائه مشاوره‌های علمی روشمند و مناسب برای هدایت علمی طلاب، استفاده از کمک هزینه تحصیلی مناسب و امکانات آموزشی و رفاهی و برخورداری از کلیه مزایای تحصیلی حوزه علمیه قم از مزایا و ویژگی‌های پذیرش در این مدارس است.

زمان و مکان آزمون

آزمون کتبی، به صورت متمرکز و همزمان جمعه یکم اردیبهشت ۹۶ برگزار می‌شود و مکان آزمون نیز در کارت ورود به جلسه درج خواهد شد.

بنابرگزارش رسا طلاب داری شرایط می‌توانند برای نام نویسی در آزمون متمرکز مدارس و مراکز فقهی و کسب اطلاعات بیشتر از ۱۷ تا ۲۷ فروردین ۹۶ به سامانه azmoonf.ir اینترنتی مراجعه کنند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics