قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدرسه عالی نواب مشهد
مدرسه نواب مشهد

آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدرسه عالی نواب مشهد

ثبت‌نام آزمون ورودی مدرسه علمیه عالی نواب سال تحصیلی ۹۶-۹۵ برای رشته‌های ادبیات عرب و فقه و اصول در سطح ۲و۳ و نیز رشته‌های کلام جدید و کلام مقارن در سطح ۴ تحصصی حوزه علمیه خراسان آغاز شد.

به گزارش شبکه اجتهاد، ثبت‌نام آزمون ورودی مدرسه علمیه عالی نواب مشهد برای سال تحصیلی آینده در سطوح ۲، ۳ و ۴ (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) از امروز آغاز شده و تا ۲۸ اسفند ادامه دارد.

بنابر این گزارش، ثبت‌نام صرفا از طریق سایت مدرسه به آدرس www.h-navvab.ir صورت گرفته و داوطلبان با این شرایط می‌توانند در سطح ۲و۳ تخصصی مدرسه نواب مشغول تحصیل شوند: داشتن گواهی اتمام یا اشتغال به پایه ۶ حوزوی، حداکثر سن ۲۵ سال و نیز وقبولی در آزمون کتبی و مصاحبه علمی.

همچنین داوطلبان مقطع سطح ۴ (دکتری) نیز باید دارای مدرک تخصصی سطح ۳ یا کارشناسی ارشد مراکز و مؤسسات حوزوی مرتبط با رشته مورد تقاضا باشند.

ثبت‌نام سطح ۲و۳ امسال در دو رشته ادبیات عرب و فقه و اصول صورت گرفته و قبول‌شدگان از مزایایی مثل دریافت دانش‌نامه رسمی سطح ۳ حوزه و امکان ادامه تحصیل در مقطع سطح ۴ و دکتری در مراکز آموزش عالی کشور و نیز کمک‌هزینه تحصیلی بهره‌مند می‌شوند.

همچنین در سطح ۴ نیز داوطلبان می‌توانند برای دو رشته کلام جدید و کلام مقارن ثبت‌نام کرده و در صورت قبولی از مزایایی مثل دریافت دانش‌نامه رسمی سطح ۴ حوزه، امکان جذب به‌عنوان مدرس در حوزه‌های علمیه، تدریس ضمن تحصیل در مدرسه نواب و نیز کمک‌هزینه تحصیلی بهره‌مند می‌شوند.

مدرسه علمیه عالی نواب یکی از اولین مؤسسات آموزش عالی حوزوی است که رشته‌های تخصصی سطوح ۲، ۳ و ۴ حوزه علمیه خراسان را به طلاب سطح دو به بالا ارائه می‌دهد.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۳۲۲۵۹۵۵۹-۳۲۲۱۴۱۳۳-۰۵۱ تماس بگیرند.

برای ثبت‌نام  کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics