قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / آیت‌الله سبحانی پول فروش خانه‌اش را به سیل‌زدگان داد/ ۶ هزار طلبه و روحانی به کمک سیل‌زدگان خوزستان و لرستان رفتند
آیت‌الله سبحانی پول فروش خانه‌اش را به سیل‌زدگان داد/ ۶ هزار طلبه و روحانی به کمک سیل‌زدگان خوزستان و لرستان رفتند

دینداران در خدمت جامعه؛

آیت‌الله سبحانی پول فروش خانه‌اش را به سیل‌زدگان داد/ ۶ هزار طلبه و روحانی به کمک سیل‌زدگان خوزستان و لرستان رفتند

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین ربانی با اشاره به فروش خانه آیت‌الله سبحانی برای کمک به سیل‌زدگان خوزستان، گفت: ایشان یک برگ چک‌بانکی به من دادند و گفتند «من خانه‌ای قدیمی داشتم، آن را فروختم و کمی از پول آن را در جایی هزینه کردم و مابقی را به شما می‌دهم تا به سیل‌زدگان بدهید. سلام مخصوص من را نیز به آن‌ها برسانید».

به گزارش شبکه اجتهاد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید حسن ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه که به اهواز سفر کرده بود با آیت‌الله موسوی جزایری، دیدار نمود و سخنان قابل توجهی بیان کرد که از جمله آن می‌توان به کمک ۸۰۰ میلیون تومانی طلاب به سیل‌زدگان خوزستان، اشاره کرد.

اما دیگر نکات مهمی که حجت‌الاسلام ربانی، در این جلسه بیان کرد، مربوط به فروش خانه آیت‌الله شیخ جعفر سبحانی برای کمک به سیل‌زدگان خوزستان بود و گفت: محضر حضرت آیت‌الله سبحانی بودیم. ایشان گفتند؛ من اگر می‌توانستم خودم برای کمک به مردم به مناطق سیل‌زده می‌رفتم. ایشان یک برگ چک‌بانکی به من دادند و گفتند «من خانه‌ای قدیمی داشتم، آن را فروختم و کمی از پول آن را در جایی هزینه کردم و مابقی را به شما می‌دهم تا به سیل‌زدگان بدهید. البته سلام مخصوص من را نیز به آن‌ها برسانید».

حضور ۶ هزار طلبه و روحانی برای کمک به سیل‌زدگان خوزستان و لرستان

همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا شفیع‌زاده رئیس سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون کشور در بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان حمیدیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طلاب ، روحانیون و بسیج اساتید از ابتدای سیل خوزستان و سایر استان‌ها وظیفه خود دانستند که با حضور حداکثری در مناطق سیل زده، برای خدمت به مردم تلاش کنند.

وی گفت: کمک به مردم مناطق سیل زده خوزستان در کنار سایر گروه‌های جهادی از برنامه‌های اصلی بسیج اساتید، طلاب و روحانیان بود که اکنون در بخش‌های مختلف به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

رئیس سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون کشور ادامه داد: تلاش در راستای ترمیم سیل بندها، توزیع غذا و امکانات و کمک در انتقال مردم سیل زده ،از دیگر اقداماتی است که جامعه طلاب و روحانیان برعهده دارد.

شفیع‌زاده ادامه داد: التیام بخشی به آسیب دیدگان و حضور در اردوگاه‌های استقرار سیل زدگان برای اقدامات فرهنگی از دیگر برنامه‌های طلاب و روحانیان است که تاکنون به خوبی انجام شده و تا بازگشت شرایط عادی به مناطق نیز ادامه دارد.

وی در پایان گفت: اقامه نماز، اجرای برنامه‌های ویژه کودکان و خانواده‌ها و همچنین سخنرانی در خصوص احکام دینی و امیدبخشی به زندگی مردم از دیگر اقداماتی است که انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics