قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / اجازه مراجع معظم برای اختصاص سهم امام به زلزله زدگان خوی
اجازه مراجع معظم برای اختصاص سهم امام به زلزله زدگان خوی

اجازه مراجع معظم برای اختصاص سهم امام به زلزله زدگان خوی

در پی زلزله خوی، مراجع معظم تقلید به مقلدان اجازه دادند بخشی از سهم امام به زلزله زدگان اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، حضرات آیات سیدعلی سیستانی، ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی، عبدالله جوادی آملی و حسین وحید خراسانی در اجازه‌‌هایی اختصاص بخشی از سهم امام و جوهات شرعیه به حادثه دیدگان زلزله شهرستان خوی را صادر کردند.

آیت‌الله سیستانی

مؤمنین مجازند از دو سوم سهم امام (علیه‌السلام) برای آسیب دیدگان زلزله شهرستان خوی به مقدار لازم کمک کنند.

آیت‌الله مکارم شیرازی

آیت‌الله مکارم شیرازی ضمن ابراز همدردی با زلزله زدگان و مصیبت دیدگان شهرستان خوی با توصیه به مسئولین نسبت به کمک و امدادرسانی هرچه بیشتر به مردم منطقه، اجازه دادند مومنین از یک سوم وجوهات شرعیه خویش برای کمک به حادثه دیدگان استفاده نمایند.

آیت‌الله نوری همدانی

درپی درخواست عده‌ای از مؤمنین مبنی بر صرف وجوهات شرعیه برای زلزله‌زدگان شهرستان خوی حضرت آیت‌الله نوری همدانی ضمن تأکید به مسئولان نسبت به حل سریع مشکلات پیش آمده در آن منطقه، دو سوم سهم مبارک امام (علیه‌السلام) را برای صرف این موضوع مجاز دانستند.

آیت‌الله جوادی آملی

آیت‌الله جوادی آملی ضمن ابراز همدردی با زلزله زدگان و مصیبت دیدگان شهرستان خوی و توصیه به مردم گرانقدر که از بذل مساعدت نسبت به زلزله زدگان دریغ نفرموده تا مورد عنایت پروردگار قرار گیرند، اجازه دادند مؤمنین از یک سوم وجوهات شرعیه خود برای کمک به حادثه دیدگان استفاده نمایند.

آیت‌الله وحید خراسانی

همچنین، دفتر آیت‌الله وحید خراسانی در اطلاعیه‌ای آورد: در پی تماس مکرر مقلدین و سوال از آیت‌الله‌ العظمی وحید خراسانی در مورد صرف وجوهات شرعیه برای زلزله زدگان شهرستان خوی، ایشان ضمن همدردی و ارسال محموله‌های لوازم ضروری و ما یحتاج زلزله زدگان در روزهای اولیه حادثه، با توصیه به مسؤولین مربوطه نسبت به رسیدگی هر چه سریع‌تر به وضعیت مردم زلزله زده‌ی خوی گفتند: «مؤمنین مجاز به صرف یک سوم از سهم امام علیه‌السلام جهت رفع ما یحتاج آن‌ها می‌باشند».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics