قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / از «تاکید آیت‌الله وحید بر معرفت افزایی زائران امام رضا(ع)» تا «توصیه آیت‌الله سبحانی بر هم افزایی حوزه قم و مشهد»
از «تاکید آیت‌الله وحید بر معرفت افزایی زائران امام رضا(ع)» تا «توصیه آیت‌الله سبحانی بر هم افزایی حوزه قم و مشهد»

از «تاکید آیت‌الله وحید بر معرفت افزایی زائران امام رضا(ع)» تا «توصیه آیت‌الله سبحانی بر هم افزایی حوزه قم و مشهد»

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی که امروز برای دیدار با مراجع تقلید و شخصیت‌های حوزوی، به قم سفر کرده است با حضور در دفتر حضرت آیت‌الله وحید خراسانی و آیت‌الله سبحانی، دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش شبکه اجتهاد، ‌آیت‌الله وحید خراسانی امروز در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی گفت: معرفت افزایی زائران امام رضا(ع) همواره باید مورد توجه آستان قدس رضوی باشد و در این زمینه با چاپ و انتشار کتب مناسب و اثرگذار تلاش کنید.

ایشان افزود: توفیق خدمت به زائران حضرت رضا(ع)، توفیق بزرگی است که به شما داده شده و از انتصاب شما بسیار خوشحال شدم که ان‌شاالله خدمت شما فوق تقدیر است و سعادتی بزرگ محسوب می‌شود.

معظم له خاطرنشان کرد:‌ معرفت افزایی زائران امام رضا(ع) همواره باید مورد توجه آستان قدس رضوی باشد و در این زمینه با چاپ و انتشار کتب مناسب و اثرگذار تلاش کنید.

این مرجع تقلید بیان داشت: مراسمات عزاداری به ویژه عزاداری ایام فاطمیه بیش از گذشته در آستان قدس احیا شود تا زائران هرچه بیشتر از سیره اهل بیت(ع) بهره‌مند شود.

آیت‌الله  وحید خراسانی گفت: ‌برای موفقیت بیشتر در کارهایتان به حضرت زهرا(س) متوسل شوید و عنایات امام رضا(ع) را از طریق مادر ایشان به خود جلب کنید.

توصیه آیت‌الله سبحانی بر هم افزایی حوزه قم و مشهد

همچنین آیت‌الله شیخ جعفر سبحانی در سخنانی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین مروی بیان داشت: قوام تشیع در ایران به برکت آستان قدس رضوی است.

ایشان در ادامه بر هم افزایی و ارتباط حوزه علمیه قم و مشهد تاکید کرد و پرورش مبلغ و خطیب با توجه به مُستعد بودن طلاب خراسان را مورد توجه قرارداد و گفت: امکان دسترسی به منابع آثار خطی برای محققین و پژوهشگران فراهم شود.

لازم به ذکر است، تولیت آستان قدس رضوی، همچنین با آیت‌الله محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز دیدار کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی با سایر مراجع تقلید و شخصیت‌های حوزوی نیز دیدار و گفتگو خواهد داشت.

گفتنی است، دیدارهای تولیت آستان قدس رضوی، بدون حضور خبرنگاران و به صورت خصوصی برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics