قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / انتشار نمایه فهرست اولیه دروس خارج فقه و اصول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ + جستجوی زنده
انتشار نمایه فهرست اولیه دروس خارج فقه و اصول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ + جستجوی زنده

توسط «شبکه اجتهاد» بارگذاری و منتشر شد؛

انتشار نمایه فهرست اولیه دروس خارج فقه و اصول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ + جستجوی زنده

فهرست اولیه دروس خارج فقه و اصول حوزه‌های علمیه سراسر کشور در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ با قابلیت جستجوی پیشرفته اطلاعات بر اساس استان، شهر، نام استاد، ماده درسی، مبحث درس، زمان و مکان جغرافیایی بر روی «شبکه اجتهاد» قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، این فهرست که در حال بروز رسانی ‌است، شامل دروس خارج فقه و اصول حوزه‌های علمیه قم و مشهد بوده و قابلیت جستجوی زنده اطلاعات بر اساس، حوزه علمیه (استان و شهر)، نام استاد، ماده درسی، مبحث، مکان و زمان را دارد.

در روزهای آتی این فهرست تکمیل خواهد شد و دروس دیگر شهرهای کشور و نیز خارج کشور بر روی سایت قرار داده خواهد شد. همچنین توزیع آماری مباحث، جزئیات و فراوانی دروس در جداول مختلف طراحی و ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است، این فهرست جنبه اطلاع‌رسانی دارد و برای تأیید و یا اطلاع از رسمیت آن، لازم است از مراکز مدیریت حوزه‌های علمیه استعلام شود. همچنین با توجه به تغییرات احتمالی در اطلاعات ثبت شده، خواهشمند است موارد اصلاحی را به شبکه اجتهاد، اطلاع دهید.

گفتنی است، «شبکه اجتهاد» هر ساله در آغاز سال تحصیلی حوزه‌‌های علمیه این فهرست را به روز رسانی می‌کند. همچنین مطابق هر سال، اطلاعات دروس خارج فقه و اصول حوزه‌های علمیه سراسر کشور در قالب کتابچه راهنما چاپ و منتشر می‌شود که در دسترس اساتید، مدارس، مراکز علمی، مسئولان و طلاب قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده فهرست مذکور اینجا (کلیک) کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics