قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / انتشار ویژه‌نامه «صنعت حلال» از سوی نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی
سامانه برند حلال ایران در برزیل راه‌اندازی شد

انتشار ویژه‌نامه «صنعت حلال» از سوی نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی

ویژه‌نامه «صنعت حلال» از سوی نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی منتشر شد. در این ویژه‌نامه در گفت‌وگویی با نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی، آثار صنعت حلال بر تقویت هویت مسلمانان در سطح جهان مورد ارزیابی قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اجتهاد، در این ویژه‌نامه گفت‌وگویی با رئیس شورای عالی نظارت بر ذبح، صید و تولیدات حلال، وظایف حاکمیت در قبال نظارت شرعی بر غذای حلال مورد بررسی قرار گرفته است.

در گفت‌‌وگویی دیگر، وحید مرندی‌مقدم، معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد، به بیان نکاتی درباره مرجعیت این سازمان در صدور گواهی حلال در ایران پرداخته است.

همچنین در این ویژه‌نامه مطالبی دیگر با عنوان «تشریح روند نظارت شرعی بر محصولات حلال»، «تأکید دین اسلام بر غذای حلال برای سلامت جسم و روح»، «توافق بر سر عرضه ماهی‌های بدون پولک در بازار مسلمانان با برچسب»، «استقرار ناظران شرعی در تمام کشتارگاه‌های داخل و خارج از کشور»، «نظارت بر تأمین غذای حلال وظیفه حاکم اسلامی است» و «جایگاه ویژه ایران در اسمیک» منتشر شده است.

یادآور می‌شود ویژه‌نامه «صنعت حلال» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی بابک کلانی و سردبیری نرگس آذرپیوند منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۸۸۹۷۰۹۳۱ تماس برقرار کنید.

Image result for ‫صنعت حلال‬‎

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics