قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / اندیشه‌های تقریبی استاد علیدوست کتاب شد
اندیشه‌های تقریبی استاد علیدوست کتاب شد

تازه‌‌های نشر؛

اندیشه‌های تقریبی استاد علیدوست کتاب شد

کتاب «حق هستی» به زبان فارسی در موضوع تقریر اندیشه‌های تقریبی استاد ابوالقاسم علیدوست به قلم سید مرتضی حسینی کمال آبادی تدوین شد.

به گزارش شبکه اجتهاد، کتاب حق هستی به زبان فارسی در موضوع تقریر اندیشه‌های تقریبی استاد ابوالقاسم علیدوست به قلم سید مرتضی حسینی کمال آبادی از شاگردان این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تدوین و کتاب شد.

بر اساس این گزارش، قرار نویسنده بر آن است که در هر دفتر از مجموعه حق هستی به یک موضوع از منظومه فکری استاد خویش بپردازد و دفتر یکم از این مجموعه به اندیشه‌های تقریب میان مذاهب اسلامی و میان ادیان پرداخته است.

در پیشگفتار این کتاب آمده است: «یکی از مصادیق «حق هستی» اندیشه‌های ناب متفکران است که در پرتو عقل و نقل، حق هستی را پاس می‌دارد؛ آری اندیشه، حق هستی است که باید رعایت و پرداخت شود. این نام را برای تبیین و تقریر اندیشه‌های آیت‌الله ابوالقاسم علیدوست حفظه‌الله برگزیدیم».

مجموعه «حق هستی» در هر جلد به یک موضوع از اندیشه‌های آیت‌الله علیدوست با عنوان «دفتر» می‌پردازد. دفتر پیش رو دفتر یکم از این سفینه نامی و سامی است؛ در این دفتر از اندیشه‌های تقریبی میان مذاهب و ادیان سخن به میان می‌آید.

«مناظره میان ‌آیت‌الله علیدوست و دکتر بن غامدی»، «شیعه، باورها و عملکردها»، «هجمه به اسلام با انواع تاکتیک‌ها»، «مدیریت مناظره»، «غرض ورزی یا جهالت»، «تبلیغ علیه امامت»، «تقریب با تنزل»، «من الاسلام للانسان»، «برادری انسانی، مبنای نوع دوستی»، «خانه مشترک بشریت» و «خاطره سفر به واتیکان» از جمله مطالب مطروحه در این کتاب است.

این کتاب در ۱۸۰ صفحه در قطع پالتویی با جلد سلفون سخت همراه با کاور به همت انتشارات پژوهشکده ادیب فقه جواهری به قیمت ۳۵ هزار تومان عرضه شده است.

مشتاقان می‌توانند این کتاب را از اینجا خریداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics