قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / برای مسائل مورد ابتلای جامعه، فکر اساسی و کوشش کنید/ از کانون شیعه مسائل جدید بررسی و ارائه شود
برای مسائل مورد ابتلای جامعه، فکر اساسی و کوشش کنید/ از کانون شیعه مسائل جدید بررسی و ارائه شود

آیت‌الله مکارم خطاب به رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس:

برای مسائل مورد ابتلای جامعه، فکر اساسی و کوشش کنید/ از کانون شیعه مسائل جدید بررسی و ارائه شود

آیت‌الله مکارم شیرای گفت: برای مسائل روز که مورد ابتلای شدید جامعه می‌باشد فکر اساسی و کوشش کنید، ولی در این زمینه، تحت تاثیر فرهنگ غربی قرار نگیریم، بلکه فرهنگ ناب اسلامی برهمه فعالیت‌ها‌ ومباحث علمی حکمفرما باشد.

به گزارش شبکه اجتهاد، حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مبلغی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت سومین کنفرانس بین‌المللی فقه، قانون و واقعیت‌ها‌ی اجتماعی گفت: خروجی این کنفرانس‌ها‌ باید به علمای اسلام و حتی کشورهای غیراسلامی ارائه شود تا جهانیان بدانند مباحث مطرح شده در جمهوری اسلامی  روی حساب و کتاب و نتیجه مباحثات علمی جدی دقیق است، نه خیالات و یا رسومات بازمانده از نیاکان.

این مرجع تقلید اظهار داشت: این که از کانون شیعه مسائل جدید و موضوعات مهم بررسی و ارائه شود بسیار مهم و تاثیرگذار است.

معظم له  با تقدیر از برگزار کنندگان کنفرانس بین المللی فقه، قانون و واقعیت‌ها‌ی اجتماعی خطاب به حجت‌الاسلام مبلغی گفت: شما کار بسیار خوبی را انجام می‌دهید و همیشه سراغ مسائل غیرتکراری و تازه‌ای می‌روید که از یک طرف، روی آنها کمتر تمرکز و بحث شده است.

آیت‌الله مکارم شیرازی بیان داشت: بررسی مباحث اجتماعی از طریق سلسله مباحث علمی، فقهی و اجتماعی کار بسیار خوب و جالبی است و نتیجه این کنفرانس و فعالیت‌ها‌ی علمی آن، باید به خوبی منتشر و اطلاع رسانی شود.

این مرجع تقلید تصریح کرد: برای مسائل روز که مورد ابتلای شدید جامعه می‌باشد فکر اساسی و کوشش کنید، ولی در این زمینه، تحت تاثیر فرهنگ غربی قرار نگیریم، بلکه فرهنگ ناب اسلامی برهمه فعالیت‌ها‌ و مباحث علمی حکمفرما باشد.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت سومین کنفرانس بین المللی فقه، قانون و واقعیت‌ها‌ی اجتماعی، گفت: امید است در سایه لطف امام زمان (عج) باشید و بتوانید به نحو احسن این برنامه و کنفرانس را اجراء کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics