قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / برگزاری دوره «فقه معاملات جدید» در مؤسسه طیبات
نظر موسسه فقه اقتصادی طیبات در مورد تغییر وام ودیعه مسکن به مرابحه کالا

فراخوان؛

برگزاری دوره «فقه معاملات جدید» در مؤسسه طیبات

چهل و یکمین دوره آموزش کاربردی «فقه معاملات جدید» از سوی مؤسسه آموزش و تحقیقات فقه اقتصادی طیبات برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اجتهاد، حجت‌الاسلام افشار با اعلام خبر برگزاری چهل و یکمین دوره فقه آموزشی فقه بانکداری بدون ربا از سوی مؤسسه آموزش و تحقیقات فقه اقتصادی طیبات، به رسا گفت: این دوره با عنوان فقه معاملات جدید با سه موضوع فقه بانکداری بدون ربا، فقه بورس و فقه بازاریابی شبکه ای برگزار می‌شود.

مدیر آموزش موسسه آموزش و تحقیقات فقه اقتصادی طیبات ادامه داد: دوره فقه معاملات جدید ویژه خواهران و برادران طلبه سطوح عالی از ۲۶ آبان تا ۲۲ آذر در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم و از ۱۷ آذر تا ۱۲ دی در مؤسسه امام صادق(ع) به مدت ۲۵ روز و ۶۴ ساعت آموزشی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طلاب علاقه‌مند به نام نویسی در دوره فقه معاملات می‌توانند جهت نام نویسی تا پیش از برگزاری کلاس‌ها به سامانه اینترنتی مؤسسه طیبات به نشانی https://tyb.ir/ یا به صورت حضوری به مؤسسه طیبات واقع در خیابان انقلاب کوچه ۲۶ پلاک ۶ مراجعه کنند؛ هزینه دوره نیز پنجاه هزار تومان است.

افشار ادامه داد: ظرفیت این دوره پنجاه نفر است و در صورتی که تعداد شرکت کنندگان افزایش پیدا کند برای شرکت در دوره چهل و دوم پذیرش می‌شوند.

مدیر آموزش مؤسسه طیبات با اشاره به تعداد دانش آموختگان مؤسسه طیبات گفت: در این مؤسسه به بیش از هزار طلبه و پنج هزار نفر از کارمندان و مدیران بانکی آموزش داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics