قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / تأکید آیت‌الله اشرفی بر جدی‌گرفتن‌ مشکلات و دغدغه‌های مردم
امام خمینی و آیت‌الله حکیم فرمودند تلاش علمی و اجتهاد برای طلبه مستعد واجب عینی است

تأکید آیت‌الله اشرفی بر جدی‌گرفتن‌ مشکلات و دغدغه‌های مردم

آیت‌الله اشرفی شاهرودی از علمای برجسته حوزه علمیه مشهد با انتقاد شدید از دیده و شنیده نشدن گرفتاری‌ها و دغدغه‌های عمیق و روبه فزونی جامعه، نسبت به رویه بی اعتنایی و مهمل گذاشتن مشکلات مردم هشدار دادند.

به گزارش شبکه اجتهاد، آیت‌الله شیخ مصطفی اشرفی شاهرودی از شاگردان مطرح امام خمینی و آیت‌الله خویی، در جلسه‌ای که تعدادی از مسئولین استانی و شهری و نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، با بیان این مطلب افزود: به نظر می‌‌‌‌ رسد بی اعتنایی و رها کردن مشکلات حقیقی و رو به ازدیاد مردم در حال تبدیل شدن به یک رویه عادی نزد برخی بخش‌ها است.

استاد برجسته حوزه علمیه مشهد تصریح کرد: مردم در انتخابات نمایندگانی را برگزیدند تا مشکلات و گرفتاری‌های آنان را فریاد بزنند اما با وجود حقوق‌های میلیونی که این نمایندگان از آنها برخوردارند مردم چنین چیزی را نمی بینند و گاه مجبور می‌‌‌‌ شوند خودشان اعتراض شان را در خیابان مطرح نمایند.

آیت‌الله اشرفی شاهرودی با اشاره به برخی مسئولین و نمایندگان مشهد از آنها خواست توضیح دهند چگونه عمل کرده اند که شرایط مردم شهر به این وضعیت رسیده است و به فکر چاره و تدبیر باشند.

او با بیان گزارش برخی شیعیان مقیم اروپا از سهولت و شفافیت جاری در بخش‌هایی از ادارات آن بلاد خاطر نشان کرد: نباید مدیران ما طوری عمل کنند تا باعث شود خدای ناکرده مردمانِ دوستدار اهل بیتِ علیهم السلامِ ایران، خود را در مقایسه با وضعیت دیگر کشورها مغبون به شمار آورند.

آیت‌الله اشرفی شاهرودی با عنوان برخی طرح‌ها و برنامه‌های در حال اجرا در مشهد که گلایه‌مندی مردم را موجب شده است، خواستار آن شد تا هر طرحی و اقدام اقتصادی و عمرانی و فرهنگی قبل از اجرا بطور کامل مورد بررسی و نقد واقع شود تا کاری پخته به مردم عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics