قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / توصیه‌های معنوی مراجع برای رفع بیماری کرونا
توصیه‌های معنوی مراجع برای رفع بیماری کرونا

توصیه‌های معنوی مراجع برای رفع بیماری کرونا

سه تن از مراجع عظام تقلید قم ضمن توصیه به رعایت دستورات پزشکی و بهداشتی پزشکان مربوطه، ملت ایران را به خواند دعا و توسل به خداوند و اهل بیت(علیهم السلام) و اذکار مجرب توصیه کردند.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، آیت‌الله وحید خراسانی ضمن تأکید بر رعایت دستورات پزشکی و بهداشتی، برای دفع بیماری و نگرانی مؤمنان توصیه‌ای ارائه کردند.

بنابراین گزارش، جمعی از مومنین از آیت‌الله حسین وحید خراسانی خواستند تا جهت دفع بیماری و نگرانی ،توصیه‌ای بفرمایند. معظم له فرمود: ضمن رعایت دستورات پزشکی و بهداشتی، هر روز دست خود را روی قلبتان بگذارید و هفت مرتبه سوره حمد را قرائت کنید و نیز هر روز صبح و شب هفت مرتبه آیت الکرسی را تا «وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ» قرائت نمایید.

همچنین، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی تصریح کردند: مردم به خدای متعال توکل کنند؛ شایسته است در تمام خانه‌ها زیارت عاشورا و حدیث کساء خوانده شود؛ این دو دعای شریف بسیار آثار گران‌بهایی را نیز به همراه دارد.

آیت‌الله جعفر سبحانی فرمودند: به طور قطع در هر پدیده‌ای که رخ دهد، مصلحتی از جانب خداوند وجود دارد که ما از آن اطلاع نداریم و بدانیم که خداوند منان نسبت به بندگانش همواره رئوف و رحیم است و محافظانی را برای بشر می‌فرستد که آنها را از بسیاری از بلایا حفظ می‌کنند و در این بلا نیز، این حافظان در این شهر و شهرهای دیگر وجود دارد که امیدواریم با با دعا و توسل، خداوند این بلا را رفع کند، کما این که در سابق نیز رفع کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics