قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / ثبت‌نام در مدرسه فقهی اهل‌البیت(ع) تحت اشراف آیت‌الله یثربی
مدرسه فقهی اهل‌البیت(ع)

ثبت‌نام در مدرسه فقهی اهل‌البیت(ع) تحت اشراف آیت‌الله یثربی

مدرسه فقهی اهل‌البیت(ع) تحت اشراف آیت‌الله میرسیدمحمد یثربی در سال تحصیلی جدید و در مقاطع مختلف سطح دو، سه و چهار دانش‌پژوه می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، مدرسه فقهی اهل‌البیت(ع) در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در سطح خارج، هفتمین دوره و در سطح دو و سه، سومین دوره پذیرش خود را آغاز می‌نماید.

مزایای تحصیل:

آموزش روش تحقیق و پایان‌نامه نویسی، آموزش رسائل تطبیقی(سطح)، آموزش کفایه تطبیق با فرائدالاصول، ارائه تحصیلات ویژه جهت امور کمک آموزشی، استفاده از فضای کتابخانه و اینترنت جهت تحقیق، ارزیابی مستمر و مشاوره تحصیلی، تأمین حجره برای متقاضیان سطح و پرداخت کمک هزینه تحصیلی، از مزایای ویژه تحصیل در این مدرسه است.

زمان و مکان آزمون:

 علاقه‌مندان برای حضور در آزمون این مدرسه در سال جدید تا دهم اردیبهشت‌ماه فرصت دارند از طریق سایت به نشانی tafaqoh.ir ثبت‌نام نمایند و همچنین ثبت‌‎نام حضوری در مدرسه فیضیه و مدرسه فقهی اهل‌البیت(ع) به نشانی خیابان صفائیه، کوچه آمار فرعی سوم سمت چپ پلاک ۵۶ امکان‌پذیر است.

شرایط و مواد آزمون:

مواد آزمونی براساس دروس سال قبل است و آزمون مربوطه نیز روز ۲۳ اردیبهشت ماه جاری ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود. داشتن معدل حداقل ۱۸ و اتمام سطح از مهم‌ترین شرایط پذیرش داوطلبان در این مدرسه است.

شایان ذکراست، محدودیتی برای پذیرش طلبه واجد شرایط که بتواند در آزمون ورودی و ارزشیابی قبول شود، وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics